Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den rigtige A3 scanner/kopimaskine

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jun 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har et 2 mands ingeniørfirma, og jeg er i tvivl om hvilken kopi/scan løsning jeg skal vælge.

Jeg skal kunne scanne A3, og jeg skal kunne udskrive A3. Og ved udskrivning, skal der ikke være for store margener.

Jeg kom ved en fejl til at købe HP officejet 7500A, mens dens margener er alt for store, og så kan den ikke scanne A3.

Jeg behøver ikke den forkromede løsning, for vi skriver meget lidt ud. Dvs. arkføder til kopi/udskriv og scan er ikke nødvendigt.

En hurtig googling, giver løsninger som Brother  J6510DW, J6710DW, J6910DW, eller Epson WF-7515 A3, eller HP officejet 7610a

Nogen forslag/erfaringer ?

pft

 

 

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 347
Fra  Art-tek Ingeniør Rådgivning ApS Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Har også ingeniørfirma, hvor vi sider 4-6 personer.
Jeg har brother j6510 og j6910. Vil helt sikkert anbefale 69, da den har 2 bakker i forhold til 65, som kun har 1 bakke.
Rigtig god maskine og virker meget fint. Scanning fungerer også fint, men kunne have været bedre.

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jul 10
Indlæg ialt: 36
Fra  Copytec Office Solutions ApS Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi anbefaler ofte en brugt laser multifunktions maskine, de er efterhånden så billige at blæk er uinteressant. Her får du scan, print og kopi til kr. 10.000 og opefter, med lave driftsomkostninger og god kvalitet.

 

Hilsen

Bjarne Rasmussen

Copytec Office Solutions ApS

www.copytec.dk

'

Med venlig hilsen Bjarne Rasmussen
Copytec Office Solutions ApS - www.copytec.dk

Fra Risskov
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 42
Fra  NOVA Office Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Evt en Xerox 7220 http://www.office.xerox.com/multifunction-printer/color-multifunction/workcentre-7220-7225/dadk.html Hvis du kun skal printe i sort, http://www.office.xerox.com/multifunction-printer/multifunction-under-30ppm/workcentre-5020/dadk.html  http://www.office.xerox.com/multifunction-printer/multifunction-under-30ppm/workcentre-5300-series/dadk.html 

En anden mulighed er f.eks. en brugt f.eks. en RICOH MP C2800 http://www.ricoh.co.nz/products/multifunction-colour/Aficio-MP-C2800.html jeg kender de her produkter. De er gode.

Det skal siges jeg også sælger dem, så jeg er rimeligt partisk :-)

Peter

NOVA Office - Leverandør af printløsninger
Tlf.: 20771232 Mail: ps@novaoffice.dk

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jul 10
Indlæg ialt: 36
Fra  Copytec Office Solutions ApS Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ditto!Cool

Med venlig hilsen Bjarne Rasmussen
Copytec Office Solutions ApS - www.copytec.dk

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Brother printerne virker fint - har også en med to skuffer j6710

Den er glimrende selvom den ikke virke super robust er det jo mest brug og smid væk.

Den er lidt langsom men printer ig scanner glimrende

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 329
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Har tidligere arbejdet hos Canon. Vil også sige, at du skal op i en reel MFP, igen blækpriserne er så langt nede på disse maskiner, at service/forbrug er en bagatel.

Du har mulighed for at købe en maskine brugt hos de fleste leverandører, så du ikke skal betale flere hundredetusinder for den:-)

Tilmeldt 24. Jun 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak alle for gode input.

Skal nok vende tilbage med hvad det ender med Smile

Fra Greve
Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 4
Fra  PrinterGuys A/S Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved godt at dette her er en gaaaammel tråd, men det skader jo ikke med en update på markedet for kopimaskiner for dem der søger.

Vil lige fortælle at der nu findes en mulighed for at leje sin kopimaskine. Og her mener jeg virkelig LEJE. Ikke noget med en "lejeaftale" (leasingaftale) på 20 kvartaler med et minimumsforbrug på et højt antal sider.

Hos PrinterGuys kan du aflevere din maskine i morgen hvis du har lyst:-) Og du betaler KUN for det som du bruger den. Toner og service er indeholdt i sideprisen som du betaler.

Priserne starter ved 299 kr./måned for en rigtig og professionel kopimaskine.

Se mere her: www.printerguys.dk

Vil også lige sige at det er mig der ejer firmaet, så jeg er alt andet en objektiv:-) Men den er god nok: Det er smartere at leje end at lease.

Hav en god dag

Mange hilsner

Carsten

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)