Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad betaler I for nyhedsbreve og hvem bruger I

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Billum
Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nysgerrig: hvad koster det at få skrevet nyhedsbreve og kan I anbefale nogen?

Michael

Fokus - regnskabsservice, administration, tekstarbejde

Erfaren bogholder siden 1995 og selvstændig siden 2005.

Tilmeldt 13. Oct 13
Indlæg ialt: 118
Fra  49Brands Skrevet kl. 12:56

Hej Michael,

Et nyhedsbrev består nærmest af 3 dele.

1. Design
2. Budskab/Tekst
3. Levering

Hos os står vi naturligvis for de første 2 selv. Levering af selve nyhedsbrevet foregår dog via mailchimp.com som jeg kun varmt kan anbefale. 

Jeg har også mødt virksomheder der bruger almindeligt outlook til at sende nyhedsbrev afsted til 500+ folk. Der er dog langt fra flere ulemper end fordele ved dette :) Derfor kan jeg kun varmt anbefale at benytte en reel nyhedsbrev-service når I skal vælge at sende et brev afsted.

Dette var måske ikke så meget hjælp til hvem der kunne skrive det for Jer, men i hvert fald et godt råd til når i rent praktisk skal have det sendt afsted.

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 00:38

Hej Michael, 

Kommer an på hvor mange du vil sende. Hvis det er 300-5000 stykker vil jeg nok bruge Mailchimp. 

Men de fleste større portaler bruger Sendgrid, hvilket er en fantastisk service til at levere e-mails generelt.

Dog ikke lavet til den almindelige bruger, men udviklere. 

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Billum
Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 11:11

Tak for Jeres svar. Det er dog ikke de svar, jeg søger.

Er der ingen herinde, der betaler for at få skrevet nyhedsbreve? Skriver I dem selv eller skriver I dem slet ikke? Hvem laver opsætningen?

Michael

Fokus - regnskabsservice, administration, tekstarbejde

Erfaren bogholder siden 1995 og selvstændig siden 2005.

Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 11:20

Vores kunder betaler ca. 8-9.000 kr. pr. udsendelse som er inkl. tekstarbejde, grafisk arbejde til artikler og topgrafik i nyhedsbrevet, opsætning, korrektur og projektkoordination. Det er ikke en mega god forretning for os, men skal ses som en del af den samlede service vi leverer for vores kunder.

Jeg vil tro du kan få det til langt mindre herinde - men når jeg skal betale medarbejdere og husleje, så er det i det niveau det ligger på i et mellemstort københavner reklamebureau.

/Arco

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 329
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 11:22

Laver dem selv.. De websites jeg har der kører med WP som CMS, bruger jeg et plugin der hedder Newsletter, fungerer sublimt. Du kender jo dine egne data fra analytics, så du ved jo hvilke områder af dit site, der er interessante og måske endda for hvem.

Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 414
Fra  Kingbo Skrevet kl. 11:46

Jeg betaler et firma for at skriver vores nyhedsbrev, så opsætter de det, sender det ud 1 gang om måneden, og kører statistik på det, jeg prøver i øjeblikket en prøve periode på 3 måneder, til 500 kr pr måned. Det bliver udsendt til ca. 500 kunder pr måned.

Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)