Vi kører en lille side gesjæft hvor vi hjælper folk som dig med hosting, hvor udgifterne kan holdes ret meget nede i forhold til at have 3 til 6 forskellige hosts eller hvor mange det nu måtte være... Du kan finde mere info her:
Er dette sandt og hvordan fungere det så? Kan jeg have forskellige webhoteller ved samme host, eller skal jeg ud og finde 3-6 forskellige hosts?
En ting er ret sikkert at hvis du har alle dine sites på samme IP nummer vil det have en effekt på din SEO, google checker en del ting og at have 5 sites på samme IP giver større risiko for dublicate content og andre spidsfindigheder, er du ligeledes hos en host der kommer mange sites på samme ip må man formode at du har en større risiko der også. Er ikke ekspert, men der er skrevet mange indlæg om netop dette. Løsningen er, som jeg ser det,
1: Hav dine sites spredt ud over flere udbydere eller hav en udbyder der giver dit et nyt IP hvergang du opretter et webhotel
2: Undgå udbydere med mange kunder på samme server/ip, giver ligeledes problemer med hastigheden alt efter hvordan udbyderen kører sine systemer.