Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere seo sider ved samme host, eller forskellige host? hvad er bedst?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino!

Jeg vil lave nogle mindre websites med links mod et af mine sites og med nogle seo tekster med keywords osv.

Jeg har planer om at oprette mellem 3-6 sider.

Jeg har hørt at det er en dum ide i forhold til seo at bruge den sammen host.

Er dette sandt og hvordan fungere det så? Kan jeg have forskellige webhoteller ved samme host, eller skal jeg ud og finde 3-6 forskellige hosts?

På forhånd tak for hjælpen.

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 260
Fra  Tobias Ehlig ApS Skrevet kl. 12:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Ronnie,

Da én host typisk har én ID-adresse vil det se suspekt ud i Googles øjne med 3-6 sider der alle linker til din side fra samme IP-adresse.

mvh

Tobias

Fra København Ø
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 166
Fra  SEO Nørden Tandblegning 365 Skrevet kl. 13:07

Hej Ronnie

Vi kører en lille side gesjæft hvor vi hjælper folk som dig med hosting, hvor udgifterne kan holdes ret meget nede i forhold til at have 3 til 6 forskellige hosts eller hvor mange det nu måtte være... Du kan finde mere info her:

seo-domain-hosting.dk

Siden er ikke superveludviklet endnu, men smid os en besked derinde, så skal vi nok lige hjælpe dig :-)

Mvh

Laust

Partner - KH-Online.dk

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 13:19

Ronnie Gejl:

Er dette sandt og hvordan fungere det så? Kan jeg have forskellige webhoteller ved samme host, eller skal jeg ud og finde 3-6 forskellige hosts?

En ting er ret sikkert at hvis du har alle dine sites på samme IP nummer vil det have en effekt på din SEO, google checker en del ting og at have 5 sites på samme IP giver større risiko for dublicate content og andre spidsfindigheder, er du ligeledes hos en host der kommer mange sites på samme ip må man formode at du har en større risiko der også. Er ikke ekspert, men der er skrevet mange indlæg om netop dette. Løsningen er, som jeg ser det,

1: Hav dine sites spredt ud over flere udbydere eller hav en udbyder der giver dit et nyt IP hvergang du opretter et webhotel

2: Undgå udbydere med mange kunder på samme server/ip, giver ligeledes problemer med hastigheden alt efter hvordan udbyderen kører sine systemer.

my 2 cents :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)