Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vil starte web shop op med tøj fra paris.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Oct 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoér

jeg har brug for en del viden omkring det at starte virksomhed op på nettet, min plan er at købe tøj i Paris da det er den stil med glimmer, lapper engle mønstre osv. jeg ønsker at sælge og stadig i en prisklasse hvor de fleste kan være med. jeg kender en del butikker som sælger denne slags vare sortiment som jeg udtænker jeg vil sælge på nettet, jeg har været inde og tjekke mange hjemmesider ud og men jeg har brug for at få direkte besked om hvor jeg i Paris skal finde disse slags engrossalgssteder.

jeg har også brug for andres ellers gode råd om hvordan jeg ellers skal bære mig ad.

Jeg har tideliger været selvstændig men det var med fysiskbutik og i en hel anden branche.

håber at høre fra jer. Big Smile

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 12:33

Jeg ved ikke meget om modetøj for Paris, men det er simpelt at opstarte en webshop (virksomhed), så det er i hvert fald ikke  det, som skal holde dig tilbage. Med hensyn til webshop har du en række muligheder, og det er lidt svært at rådgive om, hvad der er den rigtige løsning for dig. Jeg har hørt mange gode ting om Shoporama.dk, så dem kan du jo evt. tjekke ud.

Selv har jeg brugt WooCommerce til at oprette en webshop. Det er en webshops løsning, som kører i Wordpress. Men hvis du har mange varer, er det nok ikke den mest optimale løsning for dig. Hvis du ikke selv ved noget om webshops, skal du nok gribe fat i et par webbureauer og høre dem om, hvad de anbefaler. Du kan jo altid vende deres tilbud med Amino-folket efterfølgende uden at nævne nogle navne.

Held og lykke med din webshop!

Tilmeldt 27. Oct 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:39

Mange tak for svar Hans Jonas vil jeg kigge på.

Tilmeldt 10. Oct 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 20:51

Du skal nok tage til Paris og finde de butikker du vil handle med også hører hvordan i gør.. :)
Nok også bedst du selv ser varerne og hvad du helt bestemt går efter..

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)