Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny link database

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 28. Oct 13
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet en lille linkdatabase som jeg udvikler løbende på.

Manglede et projekt som jeg kunne lære af og udvikle på løbende, det er ikke noget jeg regner med at tjene noget på.

Hvis du har forslag til forbedringer, mere funktionalitet osv. så vil jeg meget gerne høre om det.

Jeg mangler links i databasen, så hvis du sælger noget eller har noget som du gerne vil have jeg linker til så opret et linkhttp://www.linkguf.dk

Fra Nørre Alslev
Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 12:30

Hejsa Peter

Det ser da godt ud Smile og jeg vil da gerne have et link til min hjemmeside på hvis det kan lade sig gøre, det er godt nok ikke den mest overvældende hjemmeside men er selv ved at lære at lave den slags den hedder www.prosh.dk

Mvh Kenneth

Pro Nordic Udlejning & Salg. https://www.pro-nordic.dk 

Tilmeldt 28. Oct 13
Skrevet kl. 12:33

Hej Kenneth

Jamen der er ikke nogle krav til hjemmesiden, du opretter bare et link på http://www.linkguf.dk/opret_link.php

mvh Peter

Tilmeldt 13. Oct 13
Indlæg ialt: 118
Fra  49Brands Skrevet kl. 12:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Kenneth,

Du kan tilføje dit link direkte fra Peters side. :)

Til Peter: Jeg vil foreslå noget kategorisering af alle de links der kommer ind. Nu ved jeg ikke hvad målet for siden er, men går ud fra at du gerne vil have besøgende derind. Når man som "forbruger" kommer derind og så blot præsenteres for en 100-sider lodret liste af diverse links, så er det lidt overvældende :) 

Tilmeldt 28. Oct 13
Skrevet kl. 12:42

Hej

Jeg har overvejet kategorisering, men vil hellere lave en søgbar database med en masse links og så lave en pagerank udfra hvor meget de bliver søgt på osv og hvad jeg ellers kan finde af info om linket ved evt. at crawle det.

Tror det bliver svært at få brugere derind før databasen er pænt stor så man får nogle gode søgeresultater.

Måske jeg vil lave nogle link guides til forskellige emner udfra hvad folk søger på i øjeblikket, feks. julen nu når den nærmer sig, så finde en masse julelinks fra databasen og hvad jeg ellers kan finde på nettet, så kan jeg evt. åbne op for at man kan tilmelde sig sådan en guide.

Der er super mange indekser derude, tror det bliver svært at konkurrere med et almindelig indeks uden at crawle nettet.

Vil se lidt på hvad der kommer ind og så finde ud af hvad der skaber besøgende, lige nu er det bare et hobbyprojekt som jeg udvikler på.

De 100 sider på forsiden er også for meget, det er kun for at google begynder at indeksere nogle af de permalinks direkte til de sider som folk opretter til deres links.

;-Peter

Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 12:42

Siden virker fin. Som andre også er inde på, så ville en inddeling i kategorier måske gøre det hele lidt mere overskueligt.

Jeg har tilføjet et par links.

Jeg hjælper virksomheder med at sælge mere ved at arbejde med online markedsføring. Se mere på https://asento.dk/

Tilmeldt 28. Oct 13
Skrevet kl. 13:32

ok, man kunne måske lave et link til et indeks over siderne på forsiden sådan at man kan vælge at gå ind under et indeks.

mangler dog kategorier, er der nogle som ved hvilke steder man kan finde en god oversigt som man må bruge.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:36

Du skal passe på med for mange links på 1 side. Google trækker værdien ud af links fra sider med mange links uden andet indhold (linksfarme). I værste tilfælde bliver linksfarmen ikke indekseret.

Tommelfingerreglen er maks. 100 links pr. side, men det er nok en god idé at holde sig væsenligt under, ved at inddele dem i kategorier og flere niveauer.

Du bør også stille krav til en unik beskrivelse af f.eks. minimum 300 ord til hvert link / underside, så søgemaskinerne har noget at indeksere efter. Det kunne kombineres med f.eks. ckeditor, så ejeren kan lave sin egen seo-optimeret tekst med fed m.m.

Det ville også være en god idé at seo-optimere url'en på link-siden, frem for bare et nummer.

Tilmeldt 28. Oct 13
Skrevet kl. 14:18

Tak for de gode forslag, jeg vil passe på ikke at have for mange links på forsiden.

Tror jeg vil tillade meget lange tekster, men vi nok beskære den lidt når de fremtræder i søg sådan at det kun er på linksiden at man kan se hele teksten.

God ide med at stille en editor til rådighed så man kan formattere teksten lidt bedre.

Med hensyn til SEO optimere linket, så vil jeg gøre det sådan at hver link har et nummer, men når jeg får mere funktionalitet og laver brugerstyring på til linkene så vil jeg overveje at man kan sætte et bedre navn på url, evt. domænenavnet, det kunne være noget man som plusmedlem kan oprette.

Det skal være gratis at oprette links, men vil man mere så bliver der nok lidt betaling hen ad vejen (det bliver billigt), nu vil jeg se hvordan det går.

Der er oprettet en del link allerede idag, tak for det, det er jeg glad for.

mvh Peter

Tilmeldt 28. Oct 13
Skrevet kl. 17:51

Karsten S. Hansen:

Du skal passe på med for mange links på 1 side. Google trækker værdien ud af links fra sider med mange links uden andet indhold (linksfarme). I værste tilfælde bliver linksfarmen ikke indekseret.

Tommelfingerreglen er maks. 100 links pr. side, men det er nok en god idé at holde sig væsenligt under, ved at inddele dem i kategorier og flere niveauer.

Du bør også stille krav til en unik beskrivelse af f.eks. minimum 300 ord til hvert link / underside, så søgemaskinerne har noget at indeksere efter. Det kunne kombineres med f.eks. ckeditor, så ejeren kan lave sin egen seo-optimeret tekst med fed m.m.

Det ville også være en god idé at seo-optimere url'en på link-siden, frem for bare et nummer.

Jeg har nu 5 links på forsiden, man kan så se flere nye links ved at klikke på et link under det, hvilket vil give de 100 næste links af de nyeste.

Søger man i databasen så får man nu dem sideopdelt.

Udgiver noget mere funktionalitet snart, det var hvad jeg kunne nå idag.

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)