Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil gerne tjene penge på grafisk arbejde som 17-årig.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Oct 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er en dreng på 17 der gerne vil eksperimenterer med noget grafisk arbejde og tjene penge på det samme tid. Grafisk arbejde har altid interesseret mig(både billedredigering og videoredigering) og jeg har arbejdet med programmer som Adobe Photoshop, Sony vegas, Cinema 4d og en lille smule med Adobe After Effects. Har været inde på denne hjemmeside op til flere gange og tænkte at folk har noget mere styr på det end jeg selv har og besluttede at skrive et indlæg. :)

Tak på forhånd.

-Jimmi :-)

Tilmeldt 13. Oct 13
Indlæg ialt: 118
Fra  49Brands Skrevet kl. 11:54

Hej Jimmi,

Det er en rigtig spændende branche kan jeg fortælle, desværre også med meget konkurrence.

Mit råd til dig, ville være at få lavet en stor bunke logo-forslag, det behøver ikke nødvendigvis være til rigtige Firma'er, fiktive logoer ville også være fine at lave. På den måde har du en masse referencer du kan vise dine potentielle kunder. Referencer er selvfølgelig noget af det vigtigste at have på plads i denne branche.

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 11:57

Prøv evt. at lave nogle logoer inde på sider som f.eks. 99Designs.com, så kan du få erfaring, lave rigtige opgaver og måske tjene lidt hvis du er dygtig nok. Senere kan du jo så byde på opgaver her inde.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)