Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design af Webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Oct 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har gennem flere år gået med en iværksætter gemt i maven, og tidne er kommet til at tage springet

Planen, er en webshop, og gerne en webshop, som skiller sig ud ren indholdsmæssigt, men også på den service jeg vil tilbyde mine kommende kunder. Men fær alt dette bliver igangsat, så skal jeg bruge et firma, som kan designe, og guide mig gennem det, at få sat en shop op.

Jeg har læst side op, og side ned, og det virker som om, at Magento er vejen frem. Startkapitalen er lille, så derfor er planen en shop, hvor man evt kunne betale et månedligt beløb for "hele pakken"

Er der nogen herinde, der kan vise mig i retning af en firme, som kunne være den rette sparringspartner, og ev give mig et par gode råd med på vejen.

Jeg søger noget enkelt, stilrent, og noget man har lyst til at stå inde for som person, når man er lidt perfektionistisk.

Gode råd modtages med kyshånd.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 08:56
Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 09:09

Hejsa

Jeg har firmaet Wunderwunder, som laver professionelle WordPress løsninger. Jeg har fokus på iværksættere og især nystartede, hvilket gør at jeg har gode lave priser uden, at gå på kompromis med kvaliteten. 

Du kan se mere om mig på www.wunderwunder.dk 

Jeg kan se, du har skrevet Magento shop, men jeg vil gerne høre mere om dit projekt og se om jeg kan opfylde dine krav i en WordPress webshop med et unikt og skræddersyet design dertil. Du kan skrive en Privat beskedAmino eller på sebastian@wunderwunder.dk

God dag,
Sebastian 

Fra København
Tilmeldt 16. Jul 13
Indlæg ialt: 94
Fra  Storebuddy.dk Skrevet kl. 10:31

Tak for introduktionen, Nicky.

@HardwareCentralen, vi er klar til at hjælpe dig, hvis du finder vores løsning(er) interessante.

Tilmeldt 13. Oct 13
Indlæg ialt: 118
Fra  49Brands Skrevet kl. 10:37
Hej,

Vi tilbyder webløsninger under afdragsordning hvis det skulle have interesse.

Prismæssigt ligger vi fra 275/mdr. Når der nu er tale om en webshop, skal der dog tilføjes lidt mere for en betalingsløsning. Afhængigt af løsningen kan det være mellem 0-200 dkr i mdr. For at du kan modtage kortbetalinger på shoppen.

Hvis du er interesseret i at høre mere, tager vi gerne en snak om dit projekt.

Email os gerne på info@49brands.com
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)