Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Madpakker, mad med posten og fødevarer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

En af mine venner overvejer at starte et firma hvor han vil udbringe fødevarer pakker, lidt ala årstiderne, men er lidt i tvivl om det juridiske.

Må man f.eks. sende ferske varer med post danmark hvis det er pakker i termokasser med is?

Vores lager og køkken skal vel være godkendt? Antager jeg?

Hvis vi har et godkendt køkken og lager må vi vel godt lave vores egne grønsagsblandinger?

Hvor kan jeg vi læse hvad de forskellige godkendelser kræver/koster og giver lov til?

Tilmeldt 17. Jun 12
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 19:26
Du skal kontakte fødevarestyrelsen, de vil derefter besigtige jeres lokaler, maskiner, biler og hygiejnebeviser osv, det er VIGTIGT at i husker, at fødevarestyrelsen kan bruges som sparring til jeres ide.........og jeres ide er ikke helt ved siden af, jeg går selv pt og pusler lidt med en ide lidt som jeres, måske et samarbejde kunne blive spændende? ??
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 01:21

akeniels:
og jeres ide er ikke helt ved siden af, jeg går selv pt og pusler lidt med en ide lidt som jeres, måske et samarbejde kunne blive spændende? ??

Ja nu har jeg jo ikke afsløret noget om ideen ... ovenstående ku i princippet være et pizzaria. Men jeg vil da gerne høre lidt mere om hvad du havde tænkt dig? Fang mig på Skype "mikjaer" og fortæl lidt om hvem du er, det er ikke meget din profil afslører :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)