Hej jeg står som sagt lige pt på dagpenge og har arbejdet de sidste 3 år indenfor transport. og ville rigtig gerne starte som selvstændig vognmand men har regnet ud for jeg kan få en løn til mig skal jeg op omkring de 50.000 60.000 om mdr har søgt hos nogen firmaer om de skulle bruge en vognmand til kørsels hver dag. eller er der nogen her inde så skriv gerne en pb. nok om det jeg har været ude hos kunder og lagt og snakket med dem. ringet rundt og har spurgt om jeg må sende en mail med nogen priser og tilbud. da jeg ikke har de fleste penge ville det være små pakker i min ejen bil eller ville jeg lease en vw transport og kunne ville kører pakker på den måde mulighed for 2 paller,, ja hvad mener kan jeg gøre synes selv jeg har fundet frem til fair priser og har mulighed for en gang om uden at kører til fyn og jylland og få afleveret pakker der altså aflevere om fredagen og de ville alle være ude mandag. håber der nogen som kan svare på om det er helt galt det jeg gør+? |
nogen som har en ide? til hvad jeg mere kan gøre
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
|
okaii super. men ikke fordi jeg ikke vil men har hørt rigtig dårligt om at arbejde under nogen da man ikke må ha sine ejen kunder for sig selv. og man må ikke sige nej til en tur eller noget.. |
|
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)