Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom nærmere. Jeg vil gerne vise dig noget..

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du er selvstændig og fx har en ny forretning oplever du af og til at salget går i stå. Det er en naturlig ting, kan man sige, men også lidt træls. Der er heldigvis nogle ting du selv kan gøre for at komme igang med det igen. 

Se på din onlinetilstedeværelse, opfølgninger, kanvaskald, telemanus, præsentation, lukke-ordre-evne, etc etc. Der er MASSER af områder man kan tage fat i og optimere.. 

Der er her jeg kan komme ind i billedet og gerne vil gøre en forskel.. 

Hvad gør jeg ?

I 4 uger vil jeg hjælpe dig med at sælge mere. Jeg ringer selv ud til et antal af dine kunder, hvis du gerne vil ha mig til det. Jeg hjælper med at få lavet en mere effektiv salgsstrategi så du kan lukke flere ordrer, og i det hele taget optimere salget på alle de parametre der er behov for.

Jeg har efterhånden hjulpet mange selvstændige på flere måder med salget, og du kan begynde med at læse min blog og få nogle tips og ideer der kan risikere at gøre mig overflødig. Eller få mit nyhedsbrev med fede salgstips hver måned

http://optimersalget.dk/

Som jeg nævner på min hjemmeside er mine ydelser fleksible, forstået på den måde at jeg tar udgangspunkt i dine aktuelle behov og så tar vi en uforpligtende snak om du gerne vil have assistance og coaching på disse områder, og hvordan vi kan skrue det smartest sammen.

MEN, start med at sende mig en mail hvor du beskriver dine tanker og ideer, så svarer jeg hurtigt, og så tar vi den derfra ( som det hedder)

fm@optimersalget.dk 

Mvh Flemming

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:58

flemming.dk:
I 4 uger vil jeg hjælpe dig med at sælge mere. Jeg ringer selv ud til et antal af dine kunder, hvis du gerne vil ha mig til det. Jeg hjælper med at få lavet en mere effektiv salgsstrategi så du kan lukke flere ordrer, og i det hele taget optimere salget på alle de parametre der er behov for.
Den pakke kan jeg ikke finde en pris på på din hjemmeside.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:04
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:21

Arrrrgh, jeg scrollede ikke langt nok ned.

Du hører nærmere, hvis jeg kan overtale høvdingen :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:00

Lyder godt.

Du er jo altid velkommen til at sende en mail, som beskriver din salgsudfordring. Så kan jeg gi et bud på hvordan udfordringen kan løses, og gi dig en ide om hvordan vi evt kan samarbejde, hvis i får brug for det jeg kan.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:40

flemming.dk:
Du er jo altid velkommen til at sende en mail
Mail sendt.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:15