Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug af shortStack på facebook

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg leger med at oprette en konkurrence på min firma facebook profil ithansen

Og har fundet denne service shortStack. Hvor jeg derigennem kan lave et "app" på 2 sider. Og så skal folk give mig et like for at være med i konkurrencen.

Mit problem er nu. At jeg har lavet en side, man lander på for at deltage i konkurrencen. Og der skal man så like ithansen. Og når man har liket. Så skal man ryge videre til side nummer 2.

Men det er ligesom den ikke opdatere siden, så man skal manuelt opdatere sin browser, før siden nr 2 kommer frem (det skulle ellers ske automatisk når man trykker like og logger ind)

Nogen der kender shortStack. Og ved hvor det måske går galt?

Og nogen der kender til om jeg engentlig må bruge det på ens firma side? (har prøvet at læse mig frem, men synes ikke jeg kan finde noget. Men er nu heller ikke den bedste til engelsk)

Mvh Kim

Fra København
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  TrustNorth Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brugt ShortStack, og husker det som ganske simpelt at lave den slags like gates (som det hedder i fagsprog).

Brug deres templates, så burde det være ligetil.

Venligst,
Kenneth 

TrustNorth.org - dansk udvikling af danske ideer.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Også templates jeg bruger. Og har lige lavet en ny. Men det samme. Den viderestiller ikke til ny side efter man trykker på like og skriver sit brugernavn/ adgangskode til facebook. Man skal først trykke oppe på opdatere knappen i browseren før der sker noget.

uhmmm

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Like-gating skal ske så snart, at der klikkes på "Synes godt om"-knappen - det burde ikke være et problem, men måske er din app forkert opsat?

Har du overvejet at benytte dig af et system til Facebook apps, som har dansk support? Så får du hurtigt hjælp, hvis du løber ind i den slags problemer.

F.eks. fås vores Facebook CMS i skrivende stund 100 kr. billigere end Shortstacks "Full" løsning, og her løser vi den slags problemer for dig med det samme.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Bengtson:

Hej Kim

men måske er din app forkert opsat?

Når det er færdige templates, så skulle det vel være opsat korrekt..

 
Og bruger deres gratis løsning. Og lige pt. har jeg ingen planer om en betalende løsning.

Kim

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Prøv at tjekke om din app står i "Sandkassetilstand" under Facebook Developers. Så reagerer den nemlig sådan.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg går til bunden på min facebook side. Så er der et link "Udviklere" Og trykker jeg der kommer jeg ind til "Facebook Developers" Men det er jo ikke noget jeg er tilmeldt. Så noget med det at gøre, kan det vel ikke have.

Kim

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)