Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd...adwords reklame råd

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære amino'er...

 

Jeg skal igang med at lave min første adwords kampagne, og tænkte på, om hvilke gode råd i kunne give med på vejen. Er der nogle blogs, artikler eller andet som er et must at læse inden man går igang?!

 

/Jonas

Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Olsen:

... hvilke gode råd i kunne give med på vejen. ...

Mit gode råd er, at hvis du skal sætte mindre end 3-4 forskellige AdWords konti op i løbet af de næste 12 måneder, så er det en elendig brug af din tid selv at rode med det.

Det kan langt bedre betale sig at få et professionelt AdWords firma til at sætte det op for dig.

Ellers bliver du kørt over af dine konkurrenter og kommer til at få en alt for høj konverteringspris grundet din manglende erfaring.

Venlig hilsen,

Christian

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Christian iMARKETING:
Det kan langt bedre betale sig at få et professionelt AdWords firma til at sætte det op for dig.

Jeg har fjernet link fra dit indlæg.

Du har mulighed for at lave links til din virksomhed i signaturen, som Plus-medlem har du mulighed for at lave tre udgående links. Det vil jeg bede dig om at benytte i stedet for at lave ankertekstoptimerede links i indlægget.

De bedste hilsner
/Brian 

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

1) Hvis du selv vil stå for det så sørg for at læse minimum 2-3 bøger om emnet så du ved hvad det er du sidder og roder med. Det kan blive dyrt at lave fejl. Derudover så allier dig med en der ved noget om det og få ham til at hjælpe dig i gang mens du sidder ved computeren og ser på hvordan interfacet fungerer. Så sparer du en masse tid og er sikker på at gøre det korrekt.

2) Hvis du ikke selv har tid/lyst så få et Adwords bureau til at hjælpe dig med at sætte dem op. Spørg dog altid efter referencer da der er mange om buddet, og stor forskel på kvaliteten af arbejdet. Hvis du har læst nogle bøger og ved noget om emnet er du bedre rustet til at vælge de rigtige.

Google Adwords er vel nok det reklamemedie som giver flest kunder for langt størstedelen af internet virksomheder, så det er vigtigt at du kender noget til det og ved hvordan det fungerer - uanset om du selv vil sidde med det eller få andre til det.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)