Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg regne med importsiderne?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Nyborg
Tilmeldt 19. Oct 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Firmakal Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer. 

Jeg sidder lige nu og kigger lidt inde på alibaba.com. Jeg undrer mig over, om man kan stole på de levendøre derinde? Ved godt, at der vil være bedragere alle vegne. Men er der ikke nogle værktøjer, som man benytte sig af derinde? Altså evt. anmeldelser af sælgeren, om hvor troværdig han eller hun er? 

Jeg er nemlig rimelig ny indenfor området, så det ville være dejligt, hvis der er nogen derude som har nogle gode råd. 

I er også hjertelig velkommen, til at tilføje yderligere råd, som er gode at have når man er ny på området.

Vh. Omar Smile 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan absolut ikke regne med leverandører på Alibaba. Det betyder ikke de alle snyder, langt fra men der er masser af fup - kopi - og skidt og snyd, så du skal selv finde ud hvad der er op og ned  der er ikke en Alibaba facitliste

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt afhængig af hvilke produkter du vil købe, kan du evt. kigge på http://www.dhgate.com

Det har jeg selv brugt flere gange uden problemer. Deres system opbevarer pengene til leverandøren, indtil du har modtaget varen og godkendt forsendelsen.
Først derefter blive pengene frigivet til leverandøren. Derudover kan du se deres handelshistorik og kundernes bedømmelse.
Synes det virker super godt. 

Fra Ishøj
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 349
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Omar,

Jeg har købt produkter via Alibaba.com og Aliexpress.com op til flere gange og har indtil videre kun positive oplevelser, men som der også er skrevet, så er der ingen garanti for undgå snyd og bedrag.

Helt almindelig sund fornuft gør sig gældende - eksempelvis, har jeg i morges modtaget flere e-mails via Alibaba.com med tilbud på iPhone 5S og priserne langt under de officielle :-)

Et god råd: få tilsendt prøver af produktet førend du foretag det endelig køb. Hertil må du nødvendigvis være villig til at risikere en smule penge. Derudover kan du også "føle" dig frem, ved at se om sælgeren opfører sig professionelt og om deres engelsk er korrekt.

Held og lykke med import af produkter :-) Se toldsatserne inden du køber via www.vita.skat.dk, husk at blive registeret som importør og få tilsendt produkterne via DHL så vidt muligt - de er "flinkere" hvad angår fortolding.

LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil 

Fra Nyborg
Tilmeldt 19. Oct 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Firmakal Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for svarene allesammen. Det var en stor hjælp! 

Mvh. Omar Smile 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)