Har 4 stk. projekter og fælles for alle, kræver disse IT-håndtering. grafisk viden, design, e-handel og hvad der ellers findes i online verdenen. Fælles for alle projekter er at de kan udbygges til world wide og ligeledes fælles for alle projekter er at de kan opstartes på et mikro niveau efterfulgt af step by step. Der er tale om B2B, B2C samt et mix 2 af projekterne har mange år bag sig og 2 har nogle måneder blot. Uden at fordybe mig i projekterne her - kan jeg oplyse at det ene projekts koncept brugte jeg selv til at skaffe kunder på i perioden fra 1997 til 2004 og det virkede. I 2011 ( da jeg boede i Sverige ) henvendte jeg mig til et større reklamefirma i Malmø, som straks kunne se idéen og mulighederne og var parat til at investere som partner, hvilket skete. Men det ulykkelige var at der var 2 ejere og den ene tænkte som jeg og den anden lidt anderledes, så vi måtte opbryde. Nu har jeg bygget konceptet lidt om så det passer til Danmark. Et andet projekt er nyt og kan minde lidt om Agera ( som findes her på Amino ) - men dog vil jeg henvende mig til en anden slags branche eller brancher og på en anderledes og sjovere / mere spændende facon for virksomhederne og langt mere besparende for brugerne. Kan sige så meget at projektet er POKERinspirreret og kræver programering i lidt større stil - men absolut ikke som på et pokersite. Brugerne er der mange 1000 af og jeg hvor de er og fælles for dem, er at de alle får fremstillet et produkt i dag til en omkostning fra kr. 10.000 årligt til adskellige millioner og den omkostning vil jeg prøve at reducerer med ca. 25 % eller mere. Det 3. projekt er ligeledes gammelt, som handler om at gøre virksomheder/forretninger m.v. i hver kommune mere lokalt og overskuelige på nettet. Det 4. projekt handler om at gøre noget som i de fleste tilfælde i dag er mest lokalt og gratis for brugerne, til at blive betalende for brugerne - som så til gengæld kan bruge det 1000 gange mere effektivt på sigt. Og alene i Helsingør hvor jeg kommer fra har omkring 20.000 personer den gratis tilgang...og på landsplan omkring 2 millioner og i Sverige er det 3 millioner , Polen 12 millioner o..s.v. og hvorfor takke nej til at fremtidig blot betale 12-15 kr. pr. måned når brugsvenligheden kan stige op til 1000 gange. Den profil jeg ser foran mig er en ubetinget partner, som måske i dag har en virksomhed med ansatte. Du og jeg tager i begyndelsen alle beslutninger, så derfor har du ingen partner i dit firma i dag. Du har styr på nettet og mulighederne der - du har design talent og kan programering eller rettere du kan bygge en website eller en portal uanset kravet stort set, samt styre den efterfølgende. Du har sansynligvis også nogle bud på profilering Du findes nok heller ikke i Skagen da jeg findes i Helsingør.
Hilsen fra Henrik
|
Kyndig IT /grafisk-partner ønskes med en smule kapital
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)