Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig feedback på min hjemmeside

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Oct 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folk,

vi er et lille firma og er i gang med lancerer vores firma i marked i næste måned. Jeg vil gerne have feedback for mine firma, så kan jeg rette fejl eller tilføj noget efter jeres mening.

www.mamedicals.dk

MVH

MA Medicals.

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 329
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 14:38

Hej natabros.

Synes faktisk den er tilforladelig pæn, måske ville jeg gå efter noget mere "tandlæge" agtigt design. Ville bruge lyse farver, måske blå.

Bryder mig ikke om den roterende effekt i øverste venstre hjørne, men det er bare mig:-)

Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 180
Fra  Vuuh Group ApS Skrevet kl. 14:45

Sprang mig hurtigt i øjnene at der står "Føjtilindkøbskurven" på knapperne, altså uden mellemrum.

Dertil stødte jeg på flere steder hvor der manglede billeder.

Jeg ville dog personligt bruge en anden farve til "kurv" knapperne, således at de springer mere ud når man kigger.

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 14:49

Giver dig ret, Eugene. Dynamiske effekter på en hjemmeside skal øge konverteringen. De skal appellere til, at man tager kontakt - bestiller en vare - læser anmeldelser - får et nyhedsbrev. Her forstyrrer effekten i venstre hjørne bare, den leder opmærksomheden væk fra varerne.  

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 15:01

Den er flot!

Cool detalje med logoet!

Synes dog at siden er en lille smule sløv når man skal ind på produkterne - måske er det noget andre også oplever?

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 15:02

God hjemmeside. 

Under kontakt os buride i nok ændret skrift typen og størrelsen - selve jeres hjemmeside navn, synes jeg ikke passer helt til i er tandlæger.. Det virker mere, som noget læge artigt noget. .

Men ellers held og lykke til jer :)

Tilmeldt 26. Oct 13
Skrevet kl. 20:47

Hej alle,

Mange tak for jeres feedback. Jeg er meget glad for at høre jeres mening. Nogle er jer har givet rigtig god anbefalinger, jeg vil prøve at lave om de ting som i har peget på.

MVH.

Tilmeldt 26. Oct 13
Skrevet kl. 23:12
Hej Thomas,

Tak for svaret. Jeg sætter stor pris på dine feedback. Vi er faktisk ikke helt færdig med vores produkter afdeling i hjemmesiden, måske er det derfor du oplevede lille smule sløvhed derinde.

Hvis du har noget mere at sige med hensyn til hjemmesiden, er du velkommen til at kommentere :) da det vil hjælpe os at blive bedre inden vi komme i marked.

MVH,

Ali.
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)