vi er et lille firma og er i gang med lancerer vores firma i marked i næste måned. Jeg vil gerne have feedback for mine firma, så kan jeg rette fejl eller tilføj noget efter jeres mening.
Giver dig ret, Eugene. Dynamiske effekter på en hjemmeside skal øge konverteringen. De skal appellere til, at man tager kontakt - bestiller en vare - læser anmeldelser - får et nyhedsbrev. Her forstyrrer effekten i venstre hjørne bare, den leder opmærksomheden væk fra varerne.
Under kontakt os buride i nok ændret skrift typen og størrelsen - selve jeres hjemmeside navn, synes jeg ikke passer helt til i er tandlæger.. Det virker mere, som noget læge artigt noget. .
Mange tak for jeres feedback. Jeg er meget glad for at høre jeres mening. Nogle er jer har givet rigtig god anbefalinger, jeg vil prøve at lave om de ting som i har peget på.
Tak for svaret. Jeg sætter stor pris på dine feedback. Vi er faktisk ikke helt færdig med vores produkter afdeling i hjemmesiden, måske er det derfor du oplevede lille smule sløvhed derinde.
Hvis du har noget mere at sige med hensyn til hjemmesiden, er du velkommen til at kommentere :) da det vil hjælpe os at blive bedre inden vi komme i marked.