Hej folkens, De offentlige vil meget gerne have erstatningskrav, de kan nemligt nemt afvises fordi i ikke er i stand til at define tabene. Det som i skal gøre og bør gøre ogg alle bør gøre det helt seriøst! er at frremsende regninger, honorar notaer, administtrations opkrævninger osv. til de myndigheder som spilder jeres tid med idioti fordi de helst skal have beskæftiget så mange idioter som muligt for jeres arbejdskraft og penge. Send dem regninger og gebyrer præcis som de altid gør til "os" så snart et komma står skævt. OG så låner i skats formulering om at de forbeholder sig ret til at modrengne beløbet i evt. udbetalinger fra det offentlige. I skriver bare: Vi forbeholder os ret til at modregne i evt. INDBETALINGER til det offentlige. Og det GØR i så. OG SÅÅÅÅ sender SKAT en digital stævning til jeres digital postkasse som i så har givet SKAT forud underskrift på at have modtaget (og LÆST!) (digi post lov § 10) hvilket vil sige jeres virksomheder bliver juridisk forpligtede til at møde i fjogetretten. Så derfor overvej at DROPPE digital postekassen fra start. Hvor herinde er hoppet direkte i SKATs fælde? Og mht. at indbetale/indberette moms uden digital post kasse? Gå ned og indberet det manuelt hos SKAT. Så går det helt galt for dem. Men ifølge loven skal man kunne gøre det manuelt. Husk at få kviteringer både for jeres moms angivelse og for evt. indbetalinger, SKAT smider det direkte væk og har MEGA rod i bogholderierne desangående. Så der kommer meget hurtigt rykker og gebyrer og trusler om alt og det som er værre, og så kender man sin SKAT igen, OG Såååå sender man en regning for brugte timer. Med oplysning om evt. modregning osv. så kører møllen. |
Sender et anbefalet brev til DanID mandag
|
http://www.version2.dk/artikel/digital-post-kaos-udloeser-nu-ekstra-support-54616 Postkassen bliver oprettet automatisk den 1. november for alle med et CVR-nummer, og er man slet ikke gået i gang og får ikke bestilt en medarbejdersignatur inden 1. november, er det heller ikke helt håbløst. Første gang, staten gerne vil sende en besked til virksomheden eller foreningens automatisk oprettede digitale postkasse, bliver der også sendt et papirbrev ud, med besked om, at der er kommet noget i indbakken i Digital Post. En særlig support-hotline, der er gratis at bruge, skulle hjælpe virksomhederne igennem overgangen til digital kommunikation. Men de 20 medarbejdere, som blev afsat til support, blev hurtigt begravet i henvendelser. For eksempel førte 90.000 oprettelser af medarbejdersignatur til 33.000 henvendelser til supporten, hvilket tyder på, at processen er blevet alt for kompliceret, lyder kritikken. »Det er skræmmende - og bare ikke godt nok,« har Lars Magnus Christensen fra Håndværksrådet for eksempel tidligere udtalt til Version2. |
lige til orientering - så svarer du i en tråd der er 1 år gammel og det link du kommer med til version2 er som også et år gammelt, så man må håbe de der havde problemet den dag - er godt videre ![]() |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com