Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

paypal... har ramt MUREN...!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

jeg har mulighed for at mine kunder kan vælge paypal som betalingsløsning på min side... men har virkeligt ramt en mur af de store ved paypal....!

det drejer sig om at jeg har skiftet bank... og det burde jo egentligt være meget normalt at det hænder folk gør det...

men så her D. 8 Oktober ville jeg ind og ændre mine bank konto oplysninger så pengene blev overført til min nye konto... men da der er en fejl på paypals side som gør dette : http://peecee.dk/uploads/102013/paypal.jpg med andre ord den vil have mig til at taste mit navn ind men der er ikke nogen felter til det...!

Jeg har kontaktet paypal omkring det og af 2 gange snakket med dem om det... i meget korte træk var deres svar : det er et generelt problem i Skandinavien og vi laver det hurtigst muligt... det er nu 17 dage siden jeg fik den besked første gang....

jeg er nu der hvor min gamle bank aftale er lukket ned og jeg kan ikke længere tømme min paypal konto for penge... og da jeg også bruger den konto til at betale for varer ind i mellem er det faktisk et stort problem for mig...!

men hvad gør man når man møder en sådan mur ved et kæmpe firma som paypal?

jeg har faktisk tidligere været ude for at opleve at paypal ikke fattede noget som helst før man skabte sig som et pattebarn og skældte og smældte i telefonen og så kunne de helt umulige ting pludseligt lade sig gøre... har også prøvet det med det her igår på deres FB side men de valgte meget behændigt at springe mit indlæg over... var heller ikke helt sød:)

Mvh.

Nikolai R. Jensen
www.altimobiler.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)