mit navn er Daniel Egelund og er en ung frisk dreng fra Odense.
Jeg er 15 år gammel og bor få kilometer fra Odense.
Jeg har lige nu et fritidsjob som reklameomdeler som jeg har i 2 år, så jeg synes det er blevet tid til noget nyt, og så synes jeg også 43 kr. i timen er for lidt.
Jeg kunne godt tænke mig et lidt anderledes arbejde end bare fejedreng eller opvasker
fx. kunne jeg omdele flyers for din virksomhed, eller sælge paraplyer med dit firmas logo når det regner, og så ved jeg en del om computere så der kunne jeg også være til hjælp
så hvis du, eller nogen du kender søger en frisk dreng der er klar på at prøve noget nyt og anderledes kan i skrive en PB her på Amino.
Der er masser af gode jobs til til 15 årige på Ungarbejde.dk
Hvis ikke kan du jo gå rundt til de nærtliggende virksomheder, kan være de har brug for en til at dele lidt flyers ud eller andet.
Du kan jo lave en uopfordret ansøgning du kan tage med, virker lidt bedre når man banker på. Allerede med dette opslag er du godt på vej, så kan da ikke se hvorfor de ikke vil ansætte dig.
Du kan lave en lille "virksomhed" hvor du kontakter virksomheder, og så deler flyers ud. Fordelen ved at du ikke kun er i en virksomhed, er at du kan have et par kunder på samme rute. I Januar får jeg faktisk brug for en til at dele flyers ud i Odense, så smid mig gerne en PM! :)
Du kan også spørge butikker i gågaden, om du ikke må stille dig foran deres butik og sælge paraplyer. Så får du måske en bedre løn, end hvis du skal gøre det for dem?