Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fritids job til 15-årig fra Odense

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer!

mit navn er Daniel Egelund og er en ung frisk dreng fra Odense.

Jeg er 15 år gammel og bor få kilometer fra Odense.

Jeg har lige nu et fritidsjob som reklameomdeler som jeg har i 2 år, så jeg synes det er blevet tid til noget nyt, og så synes jeg også 43 kr. i timen er for lidt.

Jeg kunne godt tænke mig et lidt anderledes arbejde end bare fejedreng eller opvasker

fx. kunne jeg omdele flyers for din virksomhed, eller sælge paraplyer med dit firmas logo når det regner, og så ved jeg en del om computere så der kunne jeg også være til hjælp

så hvis du, eller nogen du kender søger en frisk dreng der er klar på at prøve noget nyt og anderledes kan i skrive en PB her på Amino.

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 08:05

Hej Daniel

Der er masser af gode jobs til til 15 årige på Ungarbejde.dk

Mvh

Holger

Fra Odense
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 16:17

Holger:
Der er masser af gode jobs til til 15 årige på Ungarbejde.dk

Hvis ikke kan du jo gå rundt til de nærtliggende virksomheder, kan være de har brug for en til at dele lidt flyers ud eller andet. 

Du kan jo lave en uopfordret ansøgning du kan tage med, virker lidt bedre når man banker på. Allerede med dette opslag er du godt på vej, så kan da ikke se hvorfor de ikke vil ansætte dig. 

Hvis du har brug for inspiration til en ansøgning vil du nemt kunne omskrive denne: http://uopfordret-ansoegning.dk/eksempel-pa-ansogning-som-trainee/

Du må gerne skrive hvis jeg skal hjælpe dig med at lave den. 

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 224
Fra  Marketing Manager Skrevet kl. 16:58
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 17:15

Hej Daniel,

Jeg har nogle foreslag.

Du kan lave en lille "virksomhed" hvor du kontakter virksomheder, og så deler flyers ud. Fordelen ved at du ikke kun er i en virksomhed, er at du kan have et par kunder på samme rute. I Januar får jeg faktisk brug for en til at dele flyers ud i Odense, så smid mig gerne en PM! :)

Du kan også spørge butikker i gågaden, om du ikke må stille dig foran deres butik og sælge paraplyer. Så får du måske en bedre løn, end hvis du skal gøre det for dem?

De bedste hilsner

Mads Larsen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)