Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud ønskes på opbygning af ny webside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jun 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ønsker en pris på en færdig løsning som denne side http://www.statisten.dk/frontpage .

Siden skal have næsten de samme funktioner dog med andre menuer og emner.

Mvh :-)

Gert Fleron

CEO

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 14:35

tryusaps:

Hej

Jeg ønsker en pris på en færdig løsning som denne side http://www.statisten.dk/frontpage .

Siden skal have næsten de samme funktioner dog med andre menuer og emner.

Mvh :-)

Gert Fleron

CEO

Freelancer, er et godt sted at møde mange sindssygt dygtige programmøre, dernæst er det også en god ide at sige hvor meget du har tænkt dig at betale.

Held og lykke.

Tilmeldt 13. Oct 13
Indlæg ialt: 118
Fra  49Brands Skrevet kl. 14:39

Hej Gert,

Statisten.dk inkluderer selvfølgelig meget mere end hvad man ser ved første øjekast. Der er bl.a. integration af diverse betalingsystemer, deribland SMS-betaling.

2 Forskellige slags medlemstyper der hver har forskellige funktioner, profilgallerier, søgefunktioner osv. osv. alt dette er desværre ikke noget man som programmør hurtigt kan sætte sig ned og lave færdigt i løbet af et par timer.

Jeg formoder de fleste bureauer vil prissætte dette job alle steder mellem 10,000 > 50,000 KR.

Hvis dette var et lille hobbyprojekt du regnede med at få stablet på benene mellem 1-3000 kr. så er dette i hvert fald lige en "advarsel" på at det godt kan komme til at løbe meget højere op.

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 14:59

Når du sætter dig ned og skriver et indlæg som dette, så tænk på alt det bagved - En ting er at man "forholds hurtigt" godt kan lave en side der minder om den, men hvad er funktionaliteten bagved. De største websites har en ret veludbygget backend.

For at få et realistisk svar bør du derfor

1. Lave en fuldstændig kravspecifikation (hvis ikke kravet står her, så kan du ikke forvente det bliver lavet)

2. Overveje - Hvilke platform snakker vi om? Vil du have lavet det i .net? php? Skal det bygges ovenpå fx Wordpress eller Joomla?

3. Hvor mange brugere skal det kunne håndtere? Du kan godt få et rimeligt komplekst system den kan håndtere 10 brugere, men kobler du 50+ på, så halter performance ect...

4. Skal den være responsive? (vises ok på mobil eller tablet)

Alt dette er noget du skal overveje og beskrive FØR du kan få en realistisk pris. Det er ikke nok bare at skrive - Den skal "ligne".. Ja, men en ting er at kaste tingene ind på skærmen så de viser det samme, og står samme sted, men viser du siden på en mobil så står det som var det kastet ind med en møggreb.

Det er noget der i den grad påvirker prisen. Tænk over - At hvis ikke du bruger mere end fem min på at beskrive din ide - Hvorfor skal en programmør så bruge mere end fem minutter på at give dig et tilbud?

Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk

Tilmeldt 6. Jun 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:00

Tak for info :-)

Fra Odense
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 09:46
Du kan også gå på fiverr.com - og se om der er en inder der vil lave jobbet til billige penge.

Så kan du også lede efter templates til wordpress kan være du kan finde en med de specifikationer du ønsker.

Nu har jeg kun kigget kort på siden, men ser ud til det er en jobsøgningsside og det kan jeg godt hjælpe dig med at finde.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)