Hej Amino. Har lige oprettet mig efter at have læst en masse spændende indlæg. Men men men. Jeg går på HF og ved siden af det er jeg igang med at kigge på salg af T-shirt (primært) ved siden af SU'en. Men jeg gider ikke være lige som alle de andre mit skal være noget specielt og være netop det der tiltrækker kunder. Det dét går ud på er salg af t-shirts i limited edition fx. tænker jeg lave 50 t-shirt til at starte med om måneden. Og så ikke lave flere end de 50 ( til at starte med indtil jeg har fået opbygget mig en kundekreds om jeg så må sige ;). Og så langsomt udvide både pris og antallet. Men antallet skal dog stadigvæk være lavt så der bliver en del efter trækning efter dem. Men samtidig skulle printet på t-shirten skifte fra måned til måned. ( Never the same) Er der nogen der har prøvet det eller noget i nærheden af det? Nogen gode idéer osv.
|
Ved ikke om jeg fik forklaret mig helt ordenligt, Printet på t-shirten skulle selvfølgelig skifte hver måned. Og der ville nok blive en fordeling Af t-shirtens farve Hvid - Sort - grå/eventuelt andet.