Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det selvmord at spare kort-betaling væk?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Oct 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Min nye hjemmeside er under udvikling og der er forhåbentlig lancering i næste uge.

På min hjemmeside kan folk købe en ydelse, men da jeg ikke har voldsomt mange penge at starte op for, overvejer jeg at lade betalingen foregå med bankoverførsel, som den eneste betalingsmulighed, og så vente en måneds tid med at indføre kort-betaling.

Men hvordan er jeres erfaringer. Er kunderne ligeså villige til at lave en bankoverførsel, som de er villige til at betale med kort?

Med andre ord: Er det selvmord at spare de 1.000 kroner, som det koster at få en aftale med Nets?

På forhånd tak!

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 12:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja, det er direkte selvmord, hvis du spørger mig.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 12:30

Hvis kunderne er MEGET interesserede i dit produkt, så er de også MEGET interesseret i at skulle benytte bankoverførsel... Dog, tror jeg til enhver tid, at de fleste vil foretrække kortbetaling, uanset hvilken form for ydelse eller produkt de køber... Min erfaring (webshop) siger mig at langt de fleste bruger kortbetaling, men det skyldes nok at tilbuddet er der.

Du kan alternativt benytte kortbetalingsmodulet fra enten Paypal eller Ewire - det er marginalt hvad det koster at starte ud med de løsninger :)

Håber du finder du af noget

Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 12:36

Eventuelt starte med Paypal...det er mellemting, som ikke skræmmer lige så mange væk, som gennem bankoverførsel. Det er dog noget dyrere i transaktionsomkostninger end en aftale med Teller, men til gengæld er der ingen løbende omkostninger. Så hvis du har få transaktioner, vil Paypal givetvis være det billigste

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 12:41

Jeg vil bestemt ikke spare det væk. Total selvmord - hvis du spørger mig. 

Men hvorfor spare det væk? Du kan nemt og hurtigt få implementeret ewire til wordpress for 395 kroner. :)

Mvh Gustav

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Tilmeldt 20. Oct 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:50

Tak for jeres svar! :)

Jeg er gået igang med at kigge lidt på PayPal-løsningen :)

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 13:03

Det er en af de få steder, hvor man bare ikke må spare. Det er et få tal af webshops, som kan klare sig kun med bankoverførsel eller PayPal.

Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 18
Fra  SmarteTing.dk Skrevet kl. 13:04

Jeg har også erfaret at mange er "bange" for at bruge PayPal, mange har det indtryk, at det er alt for besværligt, fordi man skal oprette sig osv. 

Men det er faktisk hurtigere end med andre betalingsmetoder, når først man er oprettet. Og kunden kan sagtens betale uden at skulle oprette sig, men det står med er småt under "oprettelsesvinduet". 

Jeg har tidligere talt med PayPal, om det kan lade sig gøre at komme direkte til "hurtig-tjek-ud" men det kan ikke lade sig gøre.

Derfor valgte jeg at gå over til Teller, det er noget dyrere, men det er næsten en nødvendighed. 

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 13:10

Kig evt. på kortgebyr. Personligt ville jeg vælge en ewire eller paypal løsning indtil du har mere end 15-20 transaktioner om måneden.

Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 13:28

jeg kender ikke ewire så godt, men er det fuldstændigt magen til Paypal, eller hvor adskiller de to sig?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)