Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er super glad for Amino .... og så er det ikke engang særlig dyrt! :D

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Jeg får:

• Adgang til at købe og sælge mine ydelser på Debatten
  • VIP Behandling på Amino Freelancer
  • Lov at deltage i hemmelige debatter
  • Adgang til specialtilbud, kun for "PLUS" Medlemmer.
Jeg får så virkelig meget Værdi fra Amino, og jeg bruger  gerne lidt tid på at hjælpe andre for at give lidt tilbage til fællesskabet.
I det store og hele er Amino faktisk aaaalt for billigt ... (But don't tell Martin)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 03:00
Gennemsnit 4,6 stjerner givet af 11 person

Mikkel Mikjær Christensen:
og jeg bruger  gerne lidt tid på at hjælpe andre for at give lidt tilbage til fællesskabet.

Barf! Ja, det er lige dig - "en mand af folket". De sidste mange indlæg jeg har set fra din side har da udelukkende svinet andre til i et forsøg på at profilere dig selv! Jeg ved heldigvis bedre - af ren og skær personlig erfaring. Wink

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 8 person

Volt & Volume:

Mikkel Mikjær Christensen:
og jeg bruger  gerne lidt tid på at hjælpe andre for at give lidt tilbage til fællesskabet.

Barf! Ja, det er lige dig - "en mand af folket". De sidste mange indlæg jeg har set fra din side har da udelukkende svinet andre til i et forsøg på at profilere dig selv! Jeg ved heldigvis bedre - af ren og skær personlig erfaring. Wink

- Man skal ikke kaste med sten når man selv bor i et glashus.

Jeg har meget blandede oplevelser af Amino.

I starten da jeg gik på Multimediedesinger, brugte jeg Amino som en lærringsportal, samt byde på Amino Freelance opgaver.

Freelancer har jeg idag stort set opgivet - Har vundet 2 opgaver derinde siden 2009, som jeg naturligvis har løst til kundens tilfredshed.

I dag bruger jeg Amino stadig hovedsageligt som lærrings og opdaterings kanal, samtidig med jeg kommentere/rådgiver indenfor web/grafisk design.

Må godt nok indrømme, at jeg ofte på Amino ser Jantelovens lange arm, hvilket der i mine øjne er med til at ødelægge konceptet.
- Det skal også siges, der findes heldigvis også folk herinde som kun er interesseret i at hjælpe, vejlede og rådgive - i stedet for at svine andre til. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. May 11
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 08:18

Nils Pedersen:
Freelancer har jeg idag stort set opgivet - Har vundet 2 opgaver derinde siden 2009, som jeg naturligvis har løst til kundens tilfredshed.

Hej Nils,

Der er sket en del med Amino Freelancer de sidste par måneder. Og det er alt sammen i PLUS´ernes favør.

Antallet af opgaver er mangedoblet over sommeren og kvaliteten på opgaver er højnet betragteligt. Derudover er konkurrencen blevet mindre, da mulighederne for ikke-PLUS'er at byde er blevet begrænset.

Giv det gerne en chance til:-)

/Thomas

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Volt & Volume:
Barf! Ja, det er lige dig - "en mand af folket". De sidste mange indlæg jeg har set fra din side har da udelukkende svinet andre til

Af hjertet tak :D Jeg elsker også dig :D

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 20:25

Thomas Vedel Larsen:

Nils Pedersen:

Hej Nils,

Der er sket en del med Amino Freelancer de sidste par måneder. Og det er alt sammen i PLUS´ernes favør.

Antallet af opgaver er mangedoblet over sommeren og kvaliteten på opgaver er højnet betragteligt. Derudover er konkurrencen blevet mindre, da mulighederne for ikke-PLUS'er at byde er blevet begrænset.

Giv det gerne en chance til:-)

/Thomas

Hej Thomas.

Bare ikke godt nok!
9 ud af 10 bliver aldrig til noget(hvis ikke mere)

Det er for nemt at smide et opslag derinde som folk ikke er bundet af.

Lige nu er jeg ikke plus men bliver det da igen :) dog ikke pga freelancer, mere fordi det ellers er en god portal.

Freelancer er desværre spild af tid som det er nu, men har mødt enorm mange gode kontakter herinde og tak for det Big Smile

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. May 11
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 08:23

Firmaconnect.net:
Det er for nemt at smide et opslag derinde som folk ikke er bundet af.

Det er helt korrekt og vi arbejder lige nu på at flere opgaver afsluttes korrekt.

Vi er faktisk kommet op på, at omkring 50% af alle opgaver afsluttes med en vinder, hvilket er en signifikant forbedring fra tidligere. Derudover ved vi, at en del afsluttes med en vinder, men at dette aldrig bliver annonceret. Men det er stadigvæk ikke godt nok.

Vi tager med kyshånd imod idéer som kan hjælpe med at løse problemet og øge antallet af korrekt afsluttede udbud. Helst idéer som ikke involverer betaling, da det som udgangspunkt skal være gratis at bruge Amino Freelancer som udbyder.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Firmaconnect.net:

Ahhhh, det passer nu ikke, men det har hidtil set ud som om kun 50 % af opgaverne er blevet til noget, men det er forkert.
Det der er sket, er at mange "Ikke Plus'er" har kunnet finde frem til udbyder, f.eks. ved at Google brugernavnet, eller følge links i udbud og så har de bare ringet til udbyder og fået opgaven. Herefter har udbyder slettet den og det har set ud som om den er blevet aflyst.

Vi har nu sløret brugernavnet og det har fået antal løste opgaver kraftigt op. Det vil sige, tallet har altid været højt, det er bare aldrig registreret at det er løst.

Så som Thomas skriver, så kig lige ind igen.

De bedste hilsner

Martin

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 15:14

Fair nok Smile

Til ideer 

Hvis det nu blev meget mere tydeligt på profilen hvor mange opgaver udbyderen har sat på og hvor mange han/hun rent faktisk har gennemført. 

Ikke at jeg byder meget nu, men dem jeg altid har sprunget over er profiler som har smidt en opgave ud men ikke engang aktiveret deres profil.
Virker som tidsspil når der kommer sådanne opgaver.

En anden kunne være som på debatten et stjerne system for udbyderen hvis han rent faktisk gider bruge til på at acceptere opgaven og gider give feedback (hvis den altså er igang), kunne gå begge veje.

Når man sidder i den anden ende og ikke får svar fra utrolig mange opgaver begynder man sætte tid på og jeg opgav fordi der virkede som meget lidt hul igennem.
Har dog fået opgaver, så skal ikke brokke mig vildt, der var bare meget langt imellem i forhold til debatten hvor man skaber meget bedre netværk.

Men hvad giver det da en chance mere.... 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 28. Jul 13
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 11:54
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 7 person

Martin Thorborg:

Firmaconnect.net:

Ahhhh, det passer nu ikke, men det har hidtil set ud som om kun 50 % af opgaverne er blevet til noget, men det er forkert.
Det der er sket, er at mange "Ikke Plus'er" har kunnet finde frem til udbyder, f.eks. ved at Google brugernavnet, eller følge links i udbud og så har de bare ringet til udbyder og fået opgaven. Herefter har udbyder slettet den og det har set ud som om den er blevet aflyst.

Vi har nu sløret brugernavnet og det har fået antal løste opgaver kraftigt op. Det vil sige, tallet har altid været højt, det er bare aldrig registreret at det er løst.

Så som Thomas skriver, så kig lige ind igen.

De bedste hilsner

Martin

Så kom Thomas og selveste store (grin grin) butiks sælgeren på banen, denne gang kunne spasser fingrene godt skrive indlæg og ikke bare lave video :)

Jeres koncept er skide godt, men så lang tid I ikke følger op og gør noget ved det, så er det bare spild af tid, AMINO som det er nu, er ARTO, en flok bumsede teenagere som forsøger at få succes, så sidder der nogen som faktisk gerne ville bruge AMINO til at netværke, få arbejde, lave samarbejde osv, men dem skider I på og tørrer fingre når I så indser at I må tage ansvar... Kort fortalt, men sådan er Amino i dag, om det så drejer sig om det ene eller andet forum, en flok svage folk som fik succes i IT stortiden, men i dag ikke tør en skid, et forum kan alle lave, det har I vist, men at lave et godt forum, det mangler I bestemt at vise...

Min personlige mening er at I nærmest pisser på konceptet, gør noget ud af det, eller lad det dø, det andet fører intet godt med sig, i hvert fald ikke for brugerne...

Hilsen Johnny

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)