Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris eller ej?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Stort dilemma!

Skal et webbureau skrive priser på sine produkter, på hjemmesiden?

Ex. én hjemmeside (med nærmere beskrivelse selvfølgelig) til kr. x,-

Mange gør det ikke. Min makker mener heller ikke det skal gøres.

Jeg er af anden opfattelse. Mener det skaber troværdighed. Eksempelvis på en pakkeløsning, med hjemmeside, Facebook/LinkedIn profiler, tekstforfatning og x antal timers support. Her skrive det som et godt gammeldaws pakketilbud. "HELE PAKKEN, FOR KUN X,-"

Vil meget gerne høre jeres tanker om dette.

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 23:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa.

Min mening er at man som udgangspunkt (som kunde - mig Big Smile ) føler en meget større tryghed i at kunne gennemskue det univers af priser INKL ALT som i eks. pakketilbud o.l. 

Dertil synes jeg sagtens i kan have mulighed for custom tilpasning og ønsker til timepriser. Hvis jeg eks. ønskerde en almindelig simpel webløsning hvor det man får er specificeret ud på punkter, så kunne jeg bedre vurdere om jeg ønskede denne pakke som den var eller pakken med lidt ekstra krydderi.

Bare min mening :)

Mvh Sue

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 23:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg hopper hurtigt videre til næste side, hvis jeg ikke kan finde en pris på produktet jeg søger.

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 346
Fra  Parfume-S Skrevet kl. 23:30

Som udgangspunkt vil jeg mene, at findes der ingen pris, så søger man videre.

I detail falder over 20% fra på et given produkt, hvis ikke der er pris, selvom de gene ville købe det til normal pris.

Ved godt det ikke er det samme og alligevel ikke. Som forbruger går man meget op i pris og kan du ikke finde det går man videre.

Du kan jo spørge dig selv, ville du undersøge nærmere hvis ikke der var oplyst pris?

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 23:48

Jeg kigger også efter en pris altid. Er der ikke det, så kigger jeg videre på næste side. Rigtig mange SEO folk har ikke priser på deres side. Det er synd og skam. Ved godt at det kan være svært at vurdere, hvad det vil koste at lave SEO. Men så lav et pris eksempel i stedet for, eller opgaver I har løst til en bestemt pris.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)