Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Joomla 2.5!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Oct 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har startet et sports nyhedssite op. Sitet er bygget op i Joomla 2.5, og jeg søger en som vil hjælpe mig/os med at lave lidt små ændringer. Det skal lige siges at det er frivilligt arbejde.

Jeg håber at der er en derude som vil hjælpe. Jeg tror ikke at der er tale om mere end 1 times arbejde for en Expert. Det er et forum der skal oprettes,  installeres så der kan komme facebook kommentarer under artiklerne, samt hvis du kender et godt og gratis liveopdaterings program til sportsbegivenheder.

Ser frem til jeres svar :-)

Rasmus

Fra Thorsø
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 334
Fra  Joomlakonsulenten.dk Skrevet kl. 22:19

Hej Rasmus,

Er det et desideret forum du gerne vil have eller er det blot muligheden for at brugerne kan kommenterer artiklerne, hvor kommentarerne postes på brugernes Facebook profil?

Tilmeldt 3. Sep 13
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 22:32
Livescores: http://www.livescore.in/dk/free-livescore/

Mener blot det kræver et backlink fra din side :)
Tilmeldt 24. Oct 13
Skrevet kl. 08:24

Det er begge dele. Hvis du kigger på vores site www.sportssiden.dk , så kan du se at vi har et forum ude til venstre under fodbold og håndbold, men det virker ikke, og er slet ikke brugervenligt. Det samme gør sig gældende mht kommentarer under nyhederne. Der er installeret noget, men det virker ikke - og så er Facebook kommentarer noget som alle er vant til at bruge. 

Tilmeldt 24. Oct 13
Skrevet kl. 08:29

Hej awesom,

Vi har allerede forsøgt at installere livescore.in, men heller ikke dette vil fungere. Er det noget som du har styr på? Men det var nu mere et flash-player program (tror jeg det hedder) til at opdaterer direkte fra under en kamp, som f.eks. Ekstra Bladet har - findes der sådan et gratis produkt som virker fornuftigt?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)