Hvis nu folk havde taget sig sammen for længe siden, og havde oprettet de s.... postkasser løbende, i stedet for at vente til sidste øjeblik, så skulle vi kke høre på alle tudemarie'erne nu.
Den fangede jeg ikke lige Fru Hartmann. Du mener at det er min fejl at Virk.dk er nede. Den tror jeg at jeg vil bruge næste gang Amino.dk er nede. Så vil jeg skrive i en kommentar på Amino.
"Kære brugere på Amino.dk, det er jeres egen skyld at Amino er nede. I kunne bare lære at bruge Amino på andre tider af døgnet...". Tvivler på jeg slipper særligt godt for den kommentar
Hvis nu folk havde taget sig sammen for længe siden, og havde oprettet de s.... postkasser løbende, i stedet for at vente til sidste øjeblik, så skulle vi kke høre på alle tudemarie'erne nu.
Denne kommentar indrammer så smukt forskellen på offentlig og privat virksomhed.
Enhver privat virksomhed, der havde den holdning til sine kunder ville ikke leve længe, og i sine dødsspasmer blive udsat for hån og spot fra kunder og presse. Men den faktor er jo fuldstændig sat ud af kraft i offentlige virksomhed.
Blot som en lille krølle. På kontoret har vi indtil videre brugt mere end 3 timer på at få vores postkasse oprettet. Blandt fordi vi er ramt af samme fejl som netop har været omhandlet på nyhederne i TV2 (som i følge Nets åbenbart kun rammer meget få, et udsagn jeg nok betvivler en smule...)
Hvis nu folk havde taget sig sammen for længe siden, og havde oprettet de s.... postkasser løbende, i stedet for at vente til sidste øjeblik, så skulle vi kke høre på alle tudemarie'erne nu.
Men det er da godt du stadig har dit gode humør og positive sind, det kan ingen tage fra dig.
Nej - det skyldes nok at Virk.dk har haft en lang række fejl på deres side som folk i løbet af de sidste dage har klaget over. Og så hertil aften hvor mange rent faktisk er online vælger at lave driftsopdateringen, hvilket jeg ser nu:
***
Vi opdaterer Virk.dk i aften d. 24. oktober mellem kl. 19.00 - 21.00
Virk.dk kan være ustabil i tidsrummet. Vi beklager ulejligheden.
***
Men det ændre jo ikke på at det ikke er lykkedes os på to dage at få opdateret postkassen. Og da Nanna på kontoret ringede for support i går var hun nummer 42 i køen...