Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor er Virk.dk bare til grin

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har nu prøvet flere gange at oprette min lovpligtige postkasse.

Dette var så hvad jeg blev mødt af hertil aften da jeg prøvede igen...

Det er kun offentlige myndigheder og monopoler som kan opføre sig så tåbeligt og så stadig slippe godt fra det :-(

Nicolai

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 19:47
Gennemsnit 1,9 stjerner givet af 8 person

Hvis nu folk havde taget sig sammen for længe siden, og havde oprettet de s.... postkasser løbende, i stedet for at vente til sidste øjeblik, så skulle vi kke høre på alle tudemarie'erne nu.

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 19:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Den fangede jeg ikke lige Fru Hartmann. Du mener at det er min fejl at Virk.dk er nede. Den tror jeg at jeg vil bruge næste gang Amino.dk er nede. Så vil jeg skrive i en kommentar på Amino.

"Kære brugere på Amino.dk, det er jeres egen skyld at Amino er nede. I kunne bare lære at bruge Amino på andre tider af døgnet...". Tvivler på jeg slipper særligt godt for den kommentar

Nicolai

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 19:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Fru Hartmann:
Hvis nu folk havde taget sig sammen for længe siden, og havde oprettet de s.... postkasser løbende, i stedet for at vente til sidste øjeblik, så skulle vi kke høre på alle tudemarie'erne nu.

Denne kommentar indrammer så smukt forskellen på offentlig og privat virksomhed.

Enhver privat virksomhed, der havde den holdning til sine kunder ville ikke leve længe, og i sine dødsspasmer blive udsat for hån og spot fra kunder og presse. Men den faktor er jo fuldstændig sat ud af kraft i offentlige virksomhed.

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 19:54

Blot som en lille krølle. På kontoret har vi indtil videre brugt mere end 3 timer på at få vores postkasse oprettet. Blandt fordi vi er ramt af samme fejl som netop har været omhandlet på nyhederne i TV2 (som i følge Nets åbenbart kun rammer meget få, et udsagn jeg nok betvivler en smule...)

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 19:55

Har du tænkt på, at virk.dk nok er nede fordi de bliver tæppebombet lige nu?

Synes din sammenligning er lidt langt ude.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 19:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Fru Hartmann:

Men det er da godt du stadig har dit gode humør og positive sind, det kan ingen tage fra dig.

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 20:00

Nej - det skyldes nok at Virk.dk har haft en lang række fejl på deres side som folk i løbet af de sidste dage har klaget over. Og så hertil aften hvor mange rent faktisk er online vælger at lave driftsopdateringen, hvilket jeg ser nu:

Vi opdaterer Virk.dk i aften d. 24. oktober mellem kl. 19.00 - 21.00

Virk.dk kan være ustabil i tidsrummet. Vi beklager ulejligheden.

Men det ændre jo ikke på at det ikke er lykkedes os på to dage at få opdateret postkassen. Og da Nanna på kontoret ringede for support i går var hun nummer 42 i køen...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)