Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leder stadig efter en sted hvor vi kan få vores t-shirts lavet.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Nykøbing Sjælland
Tilmeldt 2. Sep 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vi har lige fået nogen t-shirts fra Kina og dem syntes vi ikke godt om.

Så vi leder stadig er der nogen der kunne hjælpe?

vi har masser af forskeldige designs.

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 15:26

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Fra Nykøbing Sjælland
Tilmeldt 2. Sep 13
Skrevet kl. 15:29

Har kigget på det for længe siden.

Men det bliver alt for dyrt.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 15:32

ivanpl4500:

Har kigget på det for længe siden.

Men det bliver alt for dyrt.

Så det skal være rigtig god kvalitet og meget billigt?

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Nykøbing Sjælland
Tilmeldt 2. Sep 13
Skrevet kl. 15:34

Jeg siger ikke det skal være meget billigt.

Men ja det skal være god klalitet - tænker lidt på tyrkiet .

Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 15:49

Tyrkiet er ikke et dumt bud!
Men altså du kan også sagtens få det lavet i Kina/HK til en lige så god kvalitet til billigere penge.

- Men kræver lidt mere af dig, end eksempelvis at bruge en god leverandør I Tyrkiet.

Taler vi 100% bomuld, har du noget elastan/Lycra i, polyester, hvor er vi henne af?

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 15:53

Jamen hvor så ikke købe en afbuds rejse til Tyrkiet og finder en leverandør ! det er ikke svært i henvender jeg til dem som står med kopivare som ikke ligner de andres da dette for mig er et tegn på at det er nogle de selv får fremstillet :)= 

Tilmeldt 12. Feb 07
Skrevet kl. 16:00

Thomas Reberholt:

Jamen hvor så ikke købe en afbuds rejse til Tyrkiet og finder en leverandør ! det er ikke svært i henvender jeg til dem som står med kopivare som ikke ligner de andres da dette for mig er et tegn på at det er nogle de selv får fremstillet :)= 

For de har jo urimelig godt styr på deres organisation, arbejdsforhold, CSR, kemikalier m.v.
Du skal ud og finde en organiseret, god fabrik, der eksempelvis er medlem af oekotex (medlemmer kan findes på deres side), som kan stå inde for både arbejdsforhold og deres produkt (kvalitet, kemikalier, fremstillings processerne, miljø osv).

Alle de her små fabrikker som folk med ønske om eget brand støtter i starten på grund af de har nogle lave minimums - det er dét tøj folk bliver syge af, både i produktionen og dine kunder der bær tøjet.

Så tænk dig nu om når du vælger leverandør og tænk ikke bare på den med den laveste pris.

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 16:07

R.L. :
Så tænk dig nu om når du vælger leverandør og tænk ikke bare på den med den laveste pris.

Jeg ved ikke om du så mit indlæg før dette ? 

Det er klart jo laver pris jo mindre styr på tingene er der ! Øko tex ved de ikke hvad er det er helt sikkert ! arbejdsforhold hmmm har de sådanne i tyrkiet ? nu har jeg rejst til Tekniker for en af verdens største tryk farve fabrikker og har set lidt af hvert ! og der for de små da deres setup faktisk kan være helt ok da de ganske simple ikke har pengene til alt det dyre grej og mange at de processer som er virkelig giftig ikke forgår inden men ude i den fri natur fordi det lugter grimt ! 
Kvalitet jamen det er den samme type farve de fleste bruger så hvis de kan finde ud af at trykke nike som kopi kan de også lave alt andet !  

Tilmeldt 12. Feb 07
Skrevet kl. 16:42

Thomas, jeg så godt dit indlæg til din site før - jo :)

Om der er Tyrkiet leverandører der kender til Økotex? - Jo, samtlige der levere til større virksomheder der handler internationalt, alle de små leverandører, nej de kender det ikke - og har ingen grund til at kende det - for de kan ikke få det.

Arbejdsforhold i Tyrkiet kan du bande på der er, om der er pulling guards på symaskinerne, at unge (16-22år) ikke må arbejde med større maskiner, eller håndtere kemikalier, at der er lavet brandsikkerhed, at de kan få rent drikkevand med hjem om aftenen, at de ikke arbejder over uden at blive betalt eller arbejder for mange timer i streg - der er en MASSE arbejdsforhold.
- Igen, gældende for større leverandører der er organiseret og af betydning, ikke nogle små virksomheder der ikke har råd til dyrt (sikkert) grej.

Alle bruger ikke samme type farve, blandingen vil i 99,9% tilfælde være forskelligt - selvom de vil forsøge at lave det samme.
Samme gælder for tryk på t-shirts m.v. Du kan eksempelvis prøve at tage en fake Nike t-shirt som du omtaler og få den testet ved et anerkendt bureau (SGS, Intertek, Bureau Veritas eller dansk teknologisk institut) og se hvilke typer kemikalier det indeholder, ex. en af de 13 hormonforstyrrende azo farvestoffer.

Hvis du har set verdens største farvetrykkeri, så er en ting helt sikkert - så har de råd til at få de rigtige dyre grej, da det er en milliard virksomhed der ligger i Indien.

Det er fint at du gerne vil prøve at få en kunde, men hvad du siger ovenfor er ikke sandt - ikke hvis du arbejder med nogle ordentlige leverandører som der findes i massevis i Tyrkiet.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)