Hvis du er tilfreds med "blæk", så hold fast i det, men jeg ville søge at undgå æ'et, også selv om blæk er et dejlig kort ord. E't aller forrest er helt ok, for det er en elektronisk shop.
Hva' med e-patroner.dk eller printerpatroner.dk?
e-ink.dk er dårligt, for det er ikke til at udtale.
Jeg studerede din webshop. Den er flot, og der er gjort meget ud af den. Det var navnet e-blaek.dk, du bad om forslag til, men jeg faldt over et par småting. Håber det er ok, selv om det ikke var det, du har bedt om det.
Øverst til højre har du en grøn mærkat med "Fyld din kurv med blæk". Det er faktisk smart. Har du prøvet med "Fyld din kurv med patroner", om det giver en forskel?
I teksten forneden skriver du "Her på siden vil du kunne købe...". Hvis shoppen er åben, ville jeg skrive "Her på siden kan du købe...", fordi kunder rent faktisk kan handle nu og ikke engang i fremtiden.'
Længere nede skriver du "Fra at du har bestilt din varer, til at du modtager den...". Den ville jeg omskrive til "Fra du har bestilt din vare, til du modtager den...". Varer skal være vare, hvis det er ental og passer til din vare. Er det flertal, skal der stå dine varer.