Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navneændring til webshop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg driver www.e-blaek.dk, men er kommet lidt i tvivl om navnet. Mange spørger, hvorfor det hedder e-blæk. De kan ikke helt forstå, hvad "E"et står for, hvilket jeg jo må give dem ret i et eller andet sted.

Har I eventuelt nogle idéer til, hvad man ellers kunne kalde webshoppen?

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Tilmeldt 7. Aug 12
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 11:29
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

e-ink ?

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 11:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

billigblaek.dk? :-)

KH Lars

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 11:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvorfor hedder en af Danmarks førende webshops inden for hårpleje produkter e-voks.dk ?

Citat fra hans artikel:

"e-voks blev navnet fordi det var hvad jeg ønskede webshoppen skulle kunne. e-voks var tænkt til at sælge hårvoks og intet andet. Senere hen må jeg nok erkende, at navnet hentyder til og være en forholdsvis specifik webshop udelukkende med salg af hårvoks."

(link til artiklen / kilde)

Personlig synes jeg at dit navn er lige i skabet - let at huske - og hurtigt at skrive!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:36

Hej Anders,

Jeg kan personligt godt lide navnet på din webshop, men selvfølgelig kan det godt blive lidt urelevant, hvis du kommer til at sælge på mange andre områder. Jeg synes dog det er logisk og lige til. Hvis du skal gøre noget, så ville jeg investere lidt penge i et mere optimeret logo, og så er den der vidst :-)

Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 08:47

Blaekeksperten.dk er ledigt :-)

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:47

Hvis du er tilfreds med "blæk", så hold fast i det, men jeg ville søge at undgå æ'et, også selv om blæk er et dejlig kort ord. E't aller forrest er helt ok, for det er en elektronisk shop.

Hva' med e-patroner.dk eller printerpatroner.dk?

e-ink.dk er dårligt, for det er ikke til at udtale.

Jeg studerede din webshop. Den er flot, og der er gjort meget ud af den. Det var navnet e-blaek.dk, du bad om forslag til, men jeg faldt over et par småting. Håber det er ok, selv om det ikke var det, du har bedt om det.

Øverst til højre har du en grøn mærkat med "Fyld din kurv med blæk". Det er faktisk smart. Har du prøvet med "Fyld din kurv med patroner", om det giver en forskel?

I teksten forneden skriver du "Her på siden vil du kunne købe...". Hvis shoppen er åben, ville jeg skrive "Her på siden kan du købe...", fordi kunder rent faktisk kan handle nu og ikke engang i fremtiden.'

Længere nede skriver du "Fra at du har bestilt din varer, til at du modtager den...". Den ville jeg omskrive til "Fra du har bestilt din vare, til du modtager den...". Varer skal være vare, hvis det er ental og passer til din vare. Er det flertal, skal der stå dine varer.

Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 10:22

Jeg tænker måske at folk ville have større tendens til at google "blæk", "printerblæk", "canon blæk", og derved er domænet jo egentligt forholdsvist fint rent SEO mindet? (nu er jeg ikke seo ekspert :p )

Derudover så synes jeg måske også at "patroner" er et ret vidt begreb. Søger personen efter patroner til en pistol, paintball eller softgun? Eller søger personen efter printer patroner? :)

Med overstående sagt - så er jeg på ingen måde SEO ekspert, så det skal være mig uklart hvad er bedst. Men synes måske at blæk er bedre end patroner - men måske det bare er en smagssag :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:33

DrupalEksperten:

Jeg tænker måske at folk ville have større tendens til at google "blæk", "printerblæk", "canon blæk", og derved er domænet jo egentligt forholdsvist fint rent SEO mindet? (nu er jeg ikke seo ekspert :p )

Det tror jeg er rigtigt, men det var mere æ'et, jeg ville væk fra. Men okay, sålænge Anders har eblæk.dk betyder det måske mindre.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)