Jeg har et projekt som er blevet betegnet som enestående og spændende koncept inden for online- og offline rekruttering.
Af hvem? kan du fortælle mere om det.
Hej Juul. Tak for din tilbagevenden!
Af flere fundraisere og investorer. Ydermere har direktøren for en af de helt store globale spillere været til samtale hos os grundet at vi søgte en direktør, og han fortalte at der sidder 200 mand i deres udviklingsafdeling, og de er slet ikke i nærheden af dette unikke produkt. Det skal siges at jeg valgte en anden til stillingen. Fundraiserne og investorerne fortæller dog, at for at kunne komme videre skal der være et produkt, måske endda en kunde eller to som køber, eller har været en del af udviklingen if. til idégrundlag og behov.
Jeg er dog i den situation at jeg har brug for en partner til at udvikle sitet, back- og frontend, samt på design siden. Jeg er blevet fortalt at det bedst kan betale sig at gøre det i asp.net regi.
Hvem har fortalt det, og hvorfor er de ikke med i processen?
Det er en IT-virksomhed som har fortalt dette. De sagde at man kan skalere mere i asp.net, end i noget andet. De var en del af processen, men er gået konkurs undervejs.
Er der nogen her på Amino som kunne tænke sig, at være en del af dette projekt, mod ejerandel af virksomheden? Eller er der nogen herinde som kender, som kender nogen, som kender...
Her må du komme med mere.
Hvem er du? Jeg er rekrutteringsmand, som har sit udspring i IT-branchen. Da jeg kom til rekrutteringsbranchen for snart 7 år siden fandt jeg hurtigt ud af, at der mangler udvikling på alle områder, og hvorfor jeg har udviklet et koncept som ikke er set før.
Hvad kan du ? Jeg kan rekruttere og sælge. Jeg har et stort netværk på alle niveauer.
Kan du komme med noget selv, evt. knowhow på et markedsførings område osv.
Når jeg ser i dine andre opslag, så ser det ud til at du startede dette projekt i 2012, men er ikke kommet i mål endnu, kan du skrive lidt mere om dine styrker i projektet, så andre kan kan spejle sig og sammenligne med deres styrker, for på den måde at få samlet et team, med hver deres force.
Ja, det startede i 2012 hvor jeg fandt frem til før omtalte IT-virksomhed, som gik konkurs. Det har forsinket processen relativt meget.
Mine styrker er, at jeg ved hvordan rekrutteringsverden hænger sammen, både online- og offline. Jeg kan sælge, og er ikke bange for at ringe til folk jeg ikke kender, hverken nationalt eller internationalt.
Jeg har præsenteret konceptet for flere af de helt store globale virksomheder som alle mener at det er et spændende koncept, og at de absolut er klar til at købe når produktet er der. Flere af dem har endda forespurgt om de kan investere i det når det er færdigt.
Jeg kan se at der er virksomheder som laver dele af det mit koncept skal kunne, og de er alle sammen på rundtur i Silicon Valley og får funding i mellem 50 og 100 mio. kr. Jeg/vi skal nok komme dertil, men det kræver at vi har noget at vise/sælge, og at den helt dybdegående Forretningsplan bliver udviklet sideløbende.
Der kommer alt for mange af disse opslag på Amino, og som programmør her på Amino, er det bare at vælge det bedste projekt ud, derfor skal du også skille dig ud fra alle andre og hokus pokus, du har folk som viser noget interesse for dit projekt.
Jeg må indrømme, at jeg ikke har været den helt store deltager på Amino, derfor er jeg ikke helt på hjemmebane ift. hvad jeg skal skrive herinde. Derfor sætter jeg stor pris på at du lige får løftet niveauet en hel del.
Jeg håber du kunne bruge mine svar til noget?
Med venlig hilsen
Michael