Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvikler til spændende online projekt

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Nov 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har et projekt som er blevet betegnet som enestående og spændende koncept inden for online- og offline rekruttering. 

Jeg er dog i den situation at jeg har brug for en partner til at udvikle sitet, back- og frontend, samt på design siden. Jeg er blevet fortalt at det bedst kan betale sig at gøre det i asp.net regi. 

Er der nogen her på Amino som kunne tænke sig, at være en del af dette projekt, mod ejerandel af virksomheden? Eller er der nogen herinde som kender, som kender nogen, som kender...

Fortsat god dag. 

Med venlig hilsen 

Michael

Fra Nørresundby
Tilmeldt 19. Apr 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 11:16

hvad er det du søger ? forstår ikke helt, er det en webdesigner eller ??

Bryllups- og børnefotograf i nordjylland

- nordensfotograf.dk

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 12:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

RossenBossen:
Jeg har et projekt som er blevet betegnet som enestående og spændende koncept inden for online- og offline rekruttering. 

Af hvem? kan du fortælle mere om det.

RossenBossen:
Jeg er dog i den situation at jeg har brug for en partner til at udvikle sitet, back- og frontend, samt på design siden. Jeg er blevet fortalt at det bedst kan betale sig at gøre det i asp.net regi. 

Hvem har fortalt det, og hvorfor er de ikke med i processen?

RossenBossen:
Er der nogen her på Amino som kunne tænke sig, at være en del af dette projekt, mod ejerandel af virksomheden? Eller er der nogen herinde som kender, som kender nogen, som kender...

Her må du komme med mere.

Hvem er du?
Hvad kan du ?

Kan du komme med noget selv, evt. knowhow på et markedsførings område osv.

Når jeg ser i dine andre opslag, så ser det ud til at du startede dette projekt i 2012, men er ikke kommet i mål endnu, kan du skrive lidt mere om dine styrker i projektet, så andre kan kan spejle sig og sammenligne med deres styrker, for på den måde at få samlet et team, med hver deres force.

Der kommer alt for mange af disse opslag på Amino, og som programmør her på Amino, er det bare at vælge det bedste  projekt ud, derfor skal du også skille dig ud fra alle andre og hokus pokus, du har folk som viser noget interesse for dit projekt.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 12
Skrevet kl. 13:55

Hej Frederik

Tak for din henvendelse! 

Det er en udvikler/programmør, som både kan front- og backend delen i kodning etc. Endvidere skal personen kunne webdesign også, dvs. selve udseendet på siden.

Gav det mening?

Med venlig hilsen 

Michael

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 14:05

Tag et kig på Amino, der er tyve opslag af disse om ugen. Jeg har en god ide, jeg mangler bare liiiiige en udvikler, han skal lave alt arbejdet, og måske bliver det en success... Hvis du vil have et kvalificeret svar, eller for den sags skyld en kvalificeret udvikler, bliver du nødt til at fortælle noget mere.

Du skal beskrive hvad er det du skal have lavet, kan man tage noget eksisterende og bare tilrette, skal det laves fra bunden af. Drejer det sig om et website til 10.000+ brugere, eller snakker vi 100 brugere... Hvis det er først nævnte skal der bruges nogle andre kompetencer også.

Kald mig bare lyseslukker, men jeg tvivler på at du får en programmør til at bide på 5 liniers tekst. Du skal beskrive meget mere om projektet, før der er ret mange der gider bruge mere tid på at svare, end du har på at skrive indlægget...

Just my two cents...

Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 12
Skrevet kl. 14:16

Juul:

RossenBossen:

Af hvem? kan du fortælle mere om det.

Hej Juul. Tak for din tilbagevenden! 

Af flere fundraisere og investorer. Ydermere har direktøren for en af de helt store globale spillere været til samtale hos os grundet at vi søgte en direktør, og han fortalte at der sidder 200 mand i deres udviklingsafdeling, og de er slet ikke i nærheden af dette unikke produkt. Det skal siges at jeg valgte en anden til stillingen. Fundraiserne og investorerne fortæller dog, at for at kunne komme videre skal der være et produkt, måske endda en kunde eller to som køber, eller har været en del af udviklingen if. til idégrundlag og behov.

RossenBossen:

Hvem har fortalt det, og hvorfor er de ikke med i processen?

Det er en IT-virksomhed som har fortalt dette. De sagde at man kan skalere mere i asp.net, end i noget andet. De var en del af processen, men er gået konkurs undervejs. 

RossenBossen:

Her må du komme med mere.

Hvem er du? Jeg er rekrutteringsmand, som har sit udspring i IT-branchen. Da jeg kom til rekrutteringsbranchen for snart 7 år siden fandt jeg hurtigt ud af, at der mangler udvikling på alle områder, og hvorfor jeg har udviklet et koncept som ikke er set før. 

Hvad kan du ? Jeg kan rekruttere og sælge. Jeg har et stort netværk på alle niveauer.

Kan du komme med noget selv, evt. knowhow på et markedsførings område osv.

Når jeg ser i dine andre opslag, så ser det ud til at du startede dette projekt i 2012, men er ikke kommet i mål endnu, kan du skrive lidt mere om dine styrker i projektet, så andre kan kan spejle sig og sammenligne med deres styrker, for på den måde at få samlet et team, med hver deres force. 

Ja, det startede i 2012 hvor jeg fandt frem til før omtalte IT-virksomhed, som gik konkurs. Det har forsinket processen relativt meget. 

Mine styrker er, at jeg ved hvordan rekrutteringsverden hænger sammen, både online- og offline. Jeg kan sælge, og er ikke bange for at ringe til folk jeg ikke kender, hverken nationalt eller internationalt. 

Jeg har præsenteret konceptet for flere af de helt store globale virksomheder som alle mener at det er et spændende koncept, og at de absolut er klar til at købe når produktet er der. Flere af dem har endda forespurgt om de kan investere i det når det er færdigt.

Jeg kan se at der er virksomheder som laver dele af det mit koncept skal kunne, og de er alle sammen på rundtur i Silicon Valley og får funding i mellem 50 og 100 mio. kr. Jeg/vi skal nok komme dertil, men det kræver at vi har noget at vise/sælge, og at den helt dybdegående Forretningsplan bliver udviklet sideløbende.

Der kommer alt for mange af disse opslag på Amino, og som programmør her på Amino, er det bare at vælge det bedste  projekt ud, derfor skal du også skille dig ud fra alle andre og hokus pokus, du har folk som viser noget interesse for dit projekt.

Jeg må indrømme, at jeg ikke har været den helt store deltager på Amino, derfor er jeg ikke helt på hjemmebane ift. hvad jeg skal skrive herinde. Derfor sætter jeg stor pris på at du lige får løftet niveauet en hel del.

Jeg håber du kunne bruge mine svar til noget?

Med venlig hilsen 

Michael

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 12
Skrevet kl. 14:22

Hej Jonas 

Tak for dit svar. 

Og ja, du har helt ret, der skal mere kød på kan jeg forstå. Du er ikke den første som har skrevet dette. 

Jeg skal dog lige høre om du er interesseret i at høre mere, eller om det bare var for at ytre din uforbeholdne mening?

Mvh

Michael 

Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 180
Fra  Vuuh Group ApS Skrevet kl. 14:48

Undskyld, men i mine ører lyder det mærkeligt at du har råd til at hyre en direktør til en virksomhed, men ikke har råd til at ansætte en udvikler?

Lyder også mystisk at en direktør for en større virksomhed vælger at ofre sin stilling for at komme i noget helt ny og unproven...

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 15:02

Jeg er godt nok programmør - Men jeg er mainframe programmør, og besidder ikke de kompetencer du efterspørger med .net, og design mm... Desuden skal du have skilt de to stillinger ad. En programmør kan typisk kode tingene, men har (mange gange og ofte) intet rigtigt begreb om usabilty, og brugervenlighed og designmæssige udfordringer. Så du skal både søge en programmør, og en designer hvis det endelig er... Selvfølgelig kan du være heldig at ramle ind i den store nye designer, der også kan kode - Men typisk render du ind i en der kan få tingene kastet op på skærmen, uden at have en overordnet ide om hvordan det skal se ud i det store hele.

Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 12
Skrevet kl. 16:48

Hej Steffen 

Det vil jeg da gerne give dig ret i. Der er jo MANGE forskellige måder at aflønne en medarbejder... Denne direktør var 100% provisionslønnet, med mulighed for at tjene mere end han gjorde som direktør for den virksomhed han kom fra.

Det er også helt normalt, at man som direktør for en virksomhed har brug for at prøve noget helt andet, og måske har man også brug for at prøve krafter med at være selvstændig, som man så ville være i dette tilfælde. 

Så der er ikke noget mystik omkring det. Men forstår godt din pointe. 

Tak fordi du skrev.

Mvh 

Michael

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)