Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hej er der nogen kan Hjælp mig om RKI

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Oct 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 03:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle:
Jeg er registreret af RKI men jeg gang med at starte i en enkel mands virksomhed men jag må ikke for Nets produk pbs Dankort terminaler Og hellere ikke åbne en erhverv konto.Er der andre muligheder aller hvad skal jeg gøre...M.V.H Aykutdc

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville nok satse på at betale de udeståender, der ligger til grund for registreringen i RKI. Du kan også ændre dine planer og starte et ApS i stedet for en enkeltmandsvirksomhed.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Der er to muligheder så.

Betale regningerne så du kommer ud af RKI, eller vente på at din gæld bliver 5 år gammel. Så kommer man nemlig ud af RKI på den måde. Og RKI kan ikke registrere dig igen på den samme gæld :) 

Inspiration Web Design - DsignersCorner.com

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

JakobN:
Du kan også ændre dine planer og starte et ApS i stedet for en enkeltmandsvirksomhed.
mon ikke kreditorerne panter i anparterne + mon ikke nets stadigt nægter netsaftale grundet hovedejer og banken stadigt nægter erhvervskonto. Jeg tror også at det er nødvendigt at se i øjnene at det er meget svært at starte virksomhed (og det kommer til at blive samme med IVS som givet ingen vil lade være tilflugtssted for alle der står i RKI eller skylder en masse) - hvis man skylder en masse bort.

Jeg går ud fra alt er prøvet med hensyn til afviklingsaftaler og alt, men svaret er nok det korte, at du må ud af RKI inden du får Nets og erhvervskonto 

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 22. Aug 13
Indlæg ialt: 52
Fra  Systemkonsulent Morten Larsen Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Som de andre siger, er det nok nødvendigt at betale gælden først.

Men du kunne evt. prøve at kontakte kreditor, og hører om i kan lave en afdragsordning, hvor det indgår i aftalen at de gør RKI registreringen utilgængelig/slettet, såfremt du overholder ordningen i et stykke tid og udviser god vilje til at betale.

Hvis det er en gammel gæld, kan man ofte lave en aftale med kreditor om afslag i gælden ved her og nu betaling af en god portion af gælden, hvor efter man er ude af det.

Når bankerne først har set du har været registreret i RKI, laver de ofte et notat i deres eget system, og vil kræve dokumentation for at du har betalt gælden selvom du ikke længere står i RKI.

/Morten

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

JakobN:
Du kan også ændre dine planer og starte et ApS i stedet for en enkeltmandsvirksomhed.
mon ikke kreditorerne panter i anparterne + mon ikke nets stadigt nægter netsaftale grundet hovedejer og banken stadigt nægter erhvervskonto.


 
Det var mest ment som en dårlig kommentar; Beklager. Jeg undrede mig over at trådstarter kan spørge om, hvorvidt nogen stadig vil give mulig kredit/trækningsmulighed når man er meldt til RKI. Uanset årsagen til registreringen.
 
Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Du kan have betalt din gæld men hvis man er gået på tvangsaktion med sin bolig så vil man altid stå der i 5 år også efter gælden er betalt.

Den eneste måde er at få familie eller andre man har tiltro til at stå som ejer. Det har mange som står i RKI måkke gøre ellers er der IVS eller ApS som mange andre har nævnt.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Lykkebjerg:
ellers er der IVS eller ApS som mange andre har nævnt.
jeg ser kun en anden der selv svarede det OG at det var for sjov - men du er jo for alvor Lykkebjerg Sad

Konkurs og i RKI så start IVS eller ApS og I får netsaftale og ervhervskonto uden problem!!!  

Skide god rådgivning mildest talt - med den slags venlige Amino rådgivere behøver man virkeligt ingen fjendtlige - og kommende IVS ejere en gang mere sat op som nogen der nok kan være i RKI men bare køre selskab. Det kan du gøre meget bedre Lykkebjerg - uf dog Stick out tongue

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)