Hej Aminoer, Nogen der kan komme med nogle gode råd til SEO forbedringer på vores malershop www.DecoFarver.dk. Vi værdsætter et hver råd! Kan du alternativt komme med et rigtigt godt bud på en komplet gennemgang er vi naturligvis også meget interesserede i at hører din pris på dette. På forhånd mange tak for jeres hjælp! |
Hej Brian
Lige lidt hurtigt inden jeg hopper til køjs:
Lidt hjælp til selv-hjælp
Jeg synes I skal tage et kig på dette indlæg af Neil Patel: http://www.quicksprout.com/2013/02/04/how-to-perform-a-seo-audit-free-5000-template-included/
Så kan I selv lave en professionel gennemgang af jeres hjemmeside - og udbedre.
Titel-tags
Et mindre spørgsmål. Synes at "Beck & Jørgensen" går igen i de fleste af jeres titler, tror I det hiver flere besøgende ind fra Google? Ellers kan der helt sikkert optimeres på titel tags lidt rundt omkring for at optimerer jeres CTR%.
Tilknyt en blog
Personligt ville jeg helt sikkert få tilknyttet en blog, og her er der hurtigt nogle ideér:
Video/blog indlæg om hvordan man maler perfekt, ligger beskyttelse så inventar ikke bliver ramt af maling, hvordan man tapetsere, hvordan man fuger, hvordan man gøre rent, om maler værktøjer, hvordan man ligger træpleje.
Sørg for at lave SUPER gode indlæg med video/billeder, og høst links på det. Derudover vil I på samme tid sikkert kunne hive en masse long-tail søgende ind.
Husk interne links fra blog indlæggende.
Mere tekst
Jeg ville prøve få en masse tekst alle steder. Det er ikke særlig fedt at have flere hundrede sider med 10-50 ord. Det giver ikke just bonus point, snarer det modsatte. Det kan lyde som en vanskelig opgave på nogle produkter, men prøv alligevel - eventuel hyr en til at gøre det.
Ikke at det er en nødvendighed, men det kan være en fordel at have lidt tekst på forsiden omhandlende 'træbeskyttelse' og 'maling' hvis det er søgetermer I ønsker forsiden skal ranke på.
Det er selvfølgelig muligt at ranke uden særlig meget tekst.