Jeg er interesseret i hvorvidt det er muligt at tage patent på et specifikt tøjdesign? Idéen er unik, ikke set før og henvender sig til relative niche-grupper. Det ikke verdens største projekt, men vil forhører mig mulighederne for at tage patent/få rettighederne på idéen/designet inden jeg går videre med det.
Nu kan han jo af gode grunde ikke skrive mere om hvad projektet går ud på, men ja, det skal være en rimelig "nyhed", lad være med at stoppe op og sig der er et problem, løsningen findes ved at tro på, det kun er en midlertidig forhindring.
Super, så vidt jeg kan læse mig til, burde det være muligt at tage patent på produktet.
Hold nu op med det vrøvl! Patenter er noget du udtager på opfindelser. Du har lige fået at vide at det i din situation hedder "designbeskyttelse" hvorfor gentager du så fejlen allerede i næste indlæg?
Det muligvis fordi jeg ikke er ligeså oplyst som dig og derfor søger viden.
Jeg ved absolut intet om emnet men prøver mig frem ved at skrive i debatten.
Det er ikke en gyldig forklaring på hvorfor du gentager fejlen _lige_ efter du er blevet irettesat. Det betyder jo netop at du _ikke_ tager den viden til dig som bliver tilbudt dig. Det fjerner rigtig meget motivationen for at hjælpe dig.