Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Feb 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har haft et lille firma i noget tid nu og vil nu prøve at lave en hjemmeside, da den er blevet efterspurgt en del gange.

Landet ligger bare sådan at jeg ikke har nogen anelse om hvor jeg skal starte og hvor jeg skal hen. Jeg har søgt lidt på nettet, men det er en jungle at finde rundt i.

Hvad anbefaler i? skal man lave den selv helt fra bunden eller skal man bruge nogen af de "færdige løsninger" der findes på nettet?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale dig at få lavet/lave hjemmesiden i et open source system, så du ikke bliver stavnsbundet til en bestemt leverandør.

Der er mange muligheder, så et godt sted at starte kunne være at kigge efter et theme (design), der passer til din virksomhedhttp://themeforest.net/ 

Tilmeldt 15. May 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mk-led.

Få nogen til at lave det for dig. Tag fx. nogen fra toppen af listen: http://www.trustpilot.dk/categories/webdesign .

Bestem dig - før du bestiller om du vil have den lavet i Drupal, Joomla, Wordpress eller noget andet. 

Derefter kan du selv bygge videre i det valgte CMS og du har fået nogle professionelle til at lave grundstenen.

De gør det rimeligt billigt - ca. kr. 8000,-

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

rasor:
Bestem dig - før du bestiller om du vil have den lavet i Drupal, Joomla, Wordpress eller noget andet. 

Hvorfor?

Hvis man intet ved om hjemmesider, kan jeg virkelig ikke se, hvorfor man skulle bruge sin tid på at beslutte sig om teknisk platform. Det er jo alligevel ikke noget man ved noget om, og det er heller ikke afgørende for en lille virksomhedssides succes.

Fra Nørresundby
Tilmeldt 19. Apr 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, hvis dit firma ikke er særlig stort og du bare skal brue en simpel og pæn hjemmeside, så ville jeg anbelade af få en billig webdesigner (ikke en koder, men kun designer) til at hjælpe dig med at finde et godt sted og få ham til at lave siden og få den til at køre. Hvis han er som mig (jeg er webdesigner) så vil han anbefalde et sted, hvor du meget nemt kan styre det hele...  en webdesigner, laver pænere hjemmesider en en der koder dem og det går meget hurtigt. 

Nu ved jeg jo ikke hvad du har af budget til dette, så jeg vil bare fortælle hvad jeg normalt tager for det og så kan du tage det, som en pris vejledning (nogle er dyre, andre er ikke) - jeg tager normalt 1000 kr for en almindelig hjemmeside, og så betaler kunden selv for domæne og sådan nogle ting, men det aftaler jeg altid med dem. 

håber det hjalp ;)

hvis du gerne vil vide mere om min service eller webdesigner generalt, så skriv på amino eller også gerne frederik_styrer@hotmail.com

Bryllups- og børnefotograf i nordjylland

- nordensfotograf.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mk-led

Der findes rigtig mange måder at få lavet en hjemmeside på, og der findes især mange måder at få lavet en gratis hjemmeside på. Når man vælger, om man vil give penge for en hjemmeside eller ej, skal man have med i tankerne om hvor seriøs man vil opfattes af andre.

Man skal også have med i overvejelserne, at de timer man bruger på at lave en gratis hjemmeside kunne være brugt på noget langt mere produktivt.

Derfor vil jeg i råde dig til, at finde en som kan lave dig en flot og professionel hjemmeside. Derfor synes jeg, du skal opsøge mig eller et af de andre webbureauer så jeg/de kan hjælpde dig.

Jeg har firmaet Wunderwunder, som laver WordPress løsninger. Jeg har især fokus på iværksættere og især de nystartede, da jeg med en lav pris prøver at hjælpe alle godt igang med en professionel hjemmeside.

I øjeblikket har jeg faktisk et tilbud på en hjemmeside med et responsivt webdesign til 2500,- kr. eks. moms. Et responsivt design betyder at din hjemmeside kan læses og bruges på de mobile enheder, uden at du fx. behøver sidde og zoome ind på din smartphone.

Du kan på min hjemmeside, se udvalgte cases og lidt om hvem jeg er. Min hjemmeside er www.wunderwunder.dk

Mvh Sebastian

Fra Odense V
Tilmeldt 11. Sep 13
Indlæg ialt: 19
Fra  Tilbudnet.dk Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det billigste for dig, vil være at få en udvikler til at opsætte en Wordpress side med et theme fra fx themeforest.net.

Koster mellem 1000-2500,- kroner for de billige og som stadig opsætter det hele korrekt. Hvis du så vil have flere features og ændringer i design/koder, så skal du forvente en 4-600,- kroner i timen for den ekstra udvikling.

Hvis du vælger en virksomhed som kører deres eget CMS-system, så forvent at du er bundet til dem og at de typisk bruger abonnementsløsninger (fx. 300,- kroner om måneden) Det er svært at komme væk fra dem igen og svært at få sit indhold med sig. NB: Der findes selvfølgelig også nogle gode på markedet som er reelle. 

Hvis du vælger at lave det selv fra bunden, så forvent en høj pris, med mindre du kan lave det selv og så det stadig ser professionelt ud. Du vil vel ikke miste kunder?

God vind :-)

Tilmeldt 15. May 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig - men hvis man gerne vil udvikle selv også, så kunne man undersøge hvilket CMS, der ser ud til at passe bedst til ens præferencer - udbyderen kunne også hjælpe med at rådgive der.

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

mk-led:

Hvad anbefaler i? skal man lave den selv helt fra bunden eller skal man bruge nogen af de "færdige løsninger" der findes på nettet?

Hej Mk-led

Jeg ville lave den selv, hvis jeg var dig. Det er jo forskelligt hvad man er til og om man har tiden osv. I givet fald at du er helt på bar bund kan du jo også slå et opslag op og få en masse tilbud fra Amino brugere på at få programmeret din side.

Jeg vil henvise dig til www.Opbygning.dk i givet fald at du selv vælger at lave din hjemmeside. Her deler jeg forskellige tips til at opbygge hjemmesider med tekster, billeder, videoer, linkbuilding, SEO, knapper og mange andre emner. "Like" gerne siden i givet fald at du kan bruge den fremover!

Held og lykke med hjemmesiden!

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Opbygning.dk:

Hej Mk-led

Jeg ville lave den selv, hvis jeg var dig

Sorry - Men den holder ikke i min verden... Manden sidder og fortæller, at han ingen anelse har omkring hvordan han gør, og så råder du ham til at lave den selv? Blot for at reklamere for din egen side. Det eneste fornuftige her, er da at han tager fat i et af de kendte CMS systemer, Joomla, WordPress, eller andre og tager den derfra. Han skal da ikke selv til at sidde og rode med URL opbygning, responsive design, javascript mm når han ikke har nogen anelse om hvordan. Kunne forstå dig hvis han havde efterspurgt hvordan han lavede den selv... Men det gør han ikke... 

Just my two cents :)

Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)