Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Youtube SEO - hvordan fungere det?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Oct 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen :-) 

Som i nok kan forstå på overskriften på dette indlæg, har jeg et par spørgsmål omkring youtube SEO og hvordan det fungere. 

Jeg downloadede her for et par dage siden light versionen af Thomas Rosenstands SEO lex, hvilket var utrolig spændende læsning, og regner da også med, at købe den fulde version her om ikke så længe. 
I forbindelse med dette, har jeg i længere tid gået med tanken om at starte en lille youtubekanal, og da jeg nu har fået øjnene op for hvor effektivt SEO kan være, kunne jeg derfor godt tænke mig, at give mig i kast med dette, både gennem google og youtube - selvfølgelig mest på hobbybasis.
Jeg vil derfor gerne høre jer, om der er nogle som kender til Youtube SEO, og om der er forskellige "regler" til hvordan man bedst muligt laver SEO på hver af de to søgemaskiner, eller vil min aktivitet omkring linkbuilding, keyword-valg osv. have samme effekt, ligemeget om det er på youtube eller google. 

Glæder mig til at høre fra jer :-)

Venlig Hilsen
PSDtilHTML 

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 15:45

Det er faktisk ganske nemt, lav en video, gå ind på youtube og opret en kanal. Her uploader du så din "video"..

Nu kommer det vigtige, når du uploader har du en Overskrift/title, du kan udfylde, med søgeord og en beskrivelse. Disse 2 felter er altafgørende.

i 6 måneder havde jeg en video liggende på side 1 på google på søgeordet: "webbureau randers", du kan selv søge den frem, dog ligger den nu på side 2. :) Så kan du se hvordan jeg udnyttede "title og beskrivelse".

Vh Daniel

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:47

PSDtilHTML:
Jeg downloadede her for et par dage siden light versionen af Thomas Rosenstands SEO lex, hvilket var utrolig spændende læsning, og regner da også med, at købe den fulde version her om ikke så længe. 

Tak for de pæne ord. Du kan så glæde dig til den fulde version, hvor du også vil lære alt om at optimere video ;-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)