Hej. Jeg har startet en lille lækker brugskunst butik op og har nu fået lavet en website. Jeg er meget spænt på folks meninger om den, dem jeg kender siger den er flot, men hvad siger folk udefra om den??? Jeg har også en facebook side der hedder: Frøken Blåbær som man kan kigge lidt på, der kan man se åbningstiderne på den fysiske butik. Håber på lidt feedback fra jer. Tak for hjælpen. Hilsen Anne Rasmussen. |
Hej Anne,
Jeg synes det er en rigtig fornuftig shop du har fået lavet. Den er lys og enkel, følger med teknologien og som sådan til at finde rundt på.
Hvis jeg endelig skulle give lidt konstruktiv kritik, så vil jeg ændre fonten på kategorierne og sørge for at de fylder hele menubaren ud.
Øverst til højre, skriver du "Har du spørgsmål? kontakt os på (+45)
Du skriver på dansk, så drop det med (+45) - derudover så er det for mange informationer efter min smag, hvis det var mig ville jeg bare skrive: Kundeservice 00 00 00 00
Det var alt jeg lige kunne finde lige nu - som sagt er det en rigtig fin side du har :-)
Ekstra; som privat forbruger, så er jeg meget vild med gratis fragt på webshops. Jeg vil hellere betaler 3-4 kroner mere for en vare og så få gratis fragt i stedet for 59,- kroner til GLS. Overvej desuden at lave en aftale med GLS, så kan du tilbyde MEGET billigere fragt end nu.