Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Oct 13
Indlæg ialt: 1
Fra  Frøken Blåbær Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har startet en lille lækker brugskunst butik op og har nu fået lavet en website

Jeg er meget spænt på folks meninger om den, dem jeg kender siger den er flot, men hvad siger folk udefra om den???

www.frøkenblåbær.dk  

Jeg har også en facebook side der hedder: Frøken Blåbær som man kan kigge lidt på, der kan man se åbningstiderne på den fysiske butik.

Håber på lidt feedback fra jer.

Tak for hjælpen.

Hilsen 

Anne Rasmussen.

Fra Odense V
Tilmeldt 11. Sep 13
Indlæg ialt: 19
Fra  Tilbudnet.dk Skrevet kl. 15:12

Hej Anne, 

Jeg synes det er en rigtig fornuftig shop du har fået lavet. Den er lys og enkel, følger med teknologien og som sådan til at finde rundt på.

Hvis jeg endelig skulle give lidt konstruktiv kritik, så vil jeg ændre fonten på kategorierne og sørge for at de fylder hele menubaren ud. 

Øverst til højre, skriver du "Har du spørgsmål? kontakt os på (+45)

Du skriver på dansk, så drop det med (+45) - derudover så er det for mange informationer efter min smag, hvis det var mig ville jeg bare skrive: Kundeservice 00 00 00 00 

Det var alt jeg lige kunne finde lige nu - som sagt er det en rigtig fin side du har :-)

Ekstra; som privat forbruger, så er jeg meget vild med gratis fragt på webshops. Jeg vil hellere betaler 3-4 kroner mere for en vare og så få gratis fragt i stedet for 59,- kroner til GLS. Overvej desuden at lave en aftale med GLS, så kan du tilbyde MEGET billigere fragt end nu. 

Fra Risskov
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  Zoomco Skrevet kl. 15:15

Jeg tror der vil være forskelle på, hvem du spørger. 
Det er en fin side, men der er en del ting der kan forbedres. Umiddelbart er det et template der er blevet brugt. Der er ikke taget højde for call to action. Knapperne er alt for sløve og virker i første øjekast ikke en webshop.

Den er måske design mæssigt flot, men for at optimere skal du bruge en del timer endnu.

Held og lykke med det :-) 

Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 15:50

Nu har jeg efterhånden set de første 100 "vurder min side" tråde, så vil da lige kommentere på denne.

Det er korrekt at det er et theme der er blevet brugt kan jeg se, men jeg synes faktisk det er rigtigt fint at bruge themes da det oftest er dumt at opfinde den dybe tallerken igen. Man skal tænke på ens eget behov og hvad man synes der er flot. Hvis du kan få en side som du synes er rigtig flot for en themepris på - lad os sige $75 - så har du lavet en KÆMPE besparelse i forhold til hvis den skulle udvikles efter dine tanker.

En slag på tasken hvis du skulle have et bureau til at lave dig et magento theme af den standard der fra bunden, så tror jeg lynhurtigt du kan vinke farvel til 10-25.000kr. Så ville du dog også kunne få en side præcis efter dine tanker.

Med alt overstående vrøvl sagt, så synes jeg siden er rigtigt flot, og kontra de varer der skal sælges så vil jeg næsten sige at den designmæssigt er perfekt!

At der så måske mangler lidt call-to-action knapper osv - der er bare at tage i små bidder. Ingen laver den perfekte webshop i første hug! (udover mig) :D

God dag derude!

Fra Risskov
Tilmeldt 23. Sep 08
Fra  Zoomco Skrevet kl. 16:01

DrupalEksperten:

At der så måske mangler lidt call-to-action knapper osv - der er bare at tage i små bidder. Ingen laver den perfekte webshop i første hug! (udover mig) :D

Det er der heller ikke nogen der siger. Trådstarter spurgte efter konstruktiv kritik. Tråden handler ikke om theme vs. custom design.

Du synes det kun er lidt, der mangler ?
Tage i små bidder ? Hvorfor ikke i et hug?

Hvorfor overhovedet markedsføre og miste potentielle kunder, fordi man tager tingene i små bidder ?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:24

Hej Anne. Det er en fin webshop, du har stablet på benene.

Jeg har nogle forslag og kommentarer, som du kan se på videoen her:

">Feedback på froekenblaabaer.dk

Håber det giver mening. Videoen slettes, hvis du ønsker det.

Tilmeldt 13. Oct 13
Indlæg ialt: 118
Fra  49Brands Skrevet kl. 19:47

Hej Anne,

Det ser rigtig fint ud, tillykke med din første shop!

Min eneste kommentar ville være at jeg godt kunne tænke mig lidt tekst inde på produkterne.

Selvom der måske ikke er meget at skrive om "Stjerne" så ville det være bedre at forfatte en tekst der fortæller lidt mere end "Hvid porcelænsstjerne 12x12 cm".

Det kunne være "Denne stjerne passer perfekt i hjemmet som xxx xxx x xxxxxxxx xxxxx xx xxxxx xxx xx etc."

I hvert fald en enkelt eller et par paragraffer ville være super og det øger interessen hos dine besøgende når de er inde på de forskellige produkter.

Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 12:07

Sean Techer:

Det er der heller ikke nogen der siger. Trådstarter spurgte efter konstruktiv kritik. Tråden handler ikke om theme vs. custom design.

Du synes det kun er lidt, der mangler ?
Tage i små bidder ? Hvorfor ikke i et hug?

Hvorfor overhovedet markedsføre og miste potentielle kunder, fordi man tager tingene i små bidder ?

Jamen halli-hallo søde ven, hvor mange der laver en webshop får den perfekt første gang og efterfølgende ikke har nogen ændringer rettelser mm? For at man kan lave en webshop uden "mangler" så skal man vide hvad manglerne er inden de opstår. Nu ved jeg godt at du gør meget ud af selv at lave det ordenligt første gang - men jeg antager det også er din passion og levevej (i forhold til hvad dine referencer afspejler). Det er dog ikke alle mennesker hvor dette er deres primære levevej, og hvordan skal man vide hvad der mangler så?

Hvordan skulle man andet, end at kunne tage det i små bidder, udover hvis man er godt i opbygninger af sites med seo/call-to-action i øjemed?

For øvrigt spurgte hun ikke om konstruktiv kritik - men om hvad folk synes om den, fordi hendes bekendte synes den var flot. Så vil tro hun mere var ude efter en overordnet vurdering af om den var flot eller ej?

- Og jeg synes personligt den er flot samt passer godt til målgruppen i forhold til det er et theme.

Fra Risskov
Tilmeldt 23. Sep 08
Fra  Zoomco Skrevet kl. 12:59

DrupalEksperten:

Jamen halli-hallo søde ven

Siden hvornår har jeg været din søde ven ?

DrupalEksperten:

hvor mange der laver en webshop får den perfekt første gang og efterfølgende ikke har nogen ændringer rettelser mm? 

Ingen. Det er vel bl.a derfor folk søger hjælp her og hos professionelle.

DrupalEksperten:

For at man kan lave en webshop uden "mangler" så skal man vide hvad manglerne er inden de opstår.

Netop. Er det ikke også det vi prøver på netop nu ? altså at komme med konstruktiv kritik, så man har en chance for at forbedre ?

DrupalEksperten:

Det er dog ikke alle mennesker hvor dette er deres primære levevej, og hvordan skal man vide hvad der mangler så? 

Det er der heller ingen der har sagt eller påstår. Måske ved at undersøge og spørge ? Der er ingen her der er født ekspert. 

DrupalEksperten:

Hvordan skulle man andet, end at kunne tage det i små bidder, udover hvis man er godt i opbygninger af sites med seo/call-to-action i øjemed?

Du forstår slet ikke hvad jeg skriver. Så må du lade være med, at launche før de basale ting er på plads - det ville da være dumt at markedsføre før man har de basale ting på plads.
En hjemmeside kan altid forbedres. Det er slet ikke det vi diskuterer om her. 

DrupalEksperten:

For øvrigt spurgte hun ikke om konstruktiv kritik - men om hvad folk synes om den, fordi hendes bekendte synes den var flot. Så vil tro hun mere var ude efter en overordnet vurdering af om den var flot eller ej?

Sikke noget vrøvl og sikke et latterligt argument. Hvis man spørger under " Giv mig feedback på mit website/webshop " så forventer man netop feedback.

DrupalEksperten:

- Og jeg synes personligt den er flot samt passer godt til målgruppen i forhold til det er et theme.

Du gentager dig selv og jeg kan blive ved. Du vil absolut hen imod custom vs theme. Det er IKKE det tråden handler om.

God dag. 

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 13:57

Super fin webshop.

Dog en lille ting; Ved produktsider kan jeg tilføje tags - Skal det ikke fjernes?

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)