Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan gør jeg opmærksom på mit nyoprettede firma

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 23. Oct 13
Indlæg ialt: 6
Fra  ADHDundervisning Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige oprettet mit firma www.ADHDundervisning.dk

Er helt ny i det at være selvstændig, men har læst på nettet om, at det er vigtigt at have links på eksisterende hjemmesider, for at Googles søgerobotter kan finde siden og den derved bliver lagt på Google. Er det rigtigt forstået?

Starter med at gøre det på denne side. Nogle der har ideer til hvor man kan gøre det?

Synes det er vigtigt at oplyse om vigtigheden i, at fagpersoner får viden om ADHD

Fra Odense V
Tilmeldt 11. Sep 13
Indlæg ialt: 19
Fra  Tilbudnet.dk Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rikke, 

Interessant koncept du har startet op, dog er jeg meget i tvivl om hvad din undervisning konkret bygger på, ud fra hvad jeg kan læse på din hjemmeside
Er det undervisning i adfærd eller didaktik?

Overordnet set, vil jeg nok anbefale dig at du får lavet en professionel hjemmeside, som kan rammer din målgruppe mere præcist, før du kigger på markedsføring (SEO) - du tager en fornuftig timepris, så der skal ikke mange af dine timer til at betale for en udvikler i for eksempel wordpress, Joomla :-)

OG; du skal selvfølgelig også have et svar på dit spørgsmål. 

Til at starte med skal du have Google .bot forbi for at indeksere siden første gang. Det kommer den nu hvor du har smidt et linkamino.dk. 
Herefer skal du i gang med at skrive en masse tekst/artikler ol. på emne-relevante blogs og hjemmesider. Det er altid at foretrække at andre hjemmesider finder din hjemmeside så god og relevant, at de selv vælger at linke til dig, men hvis du selv vil påvirke dine placeringer skal du ud og være aktiv selv. 

Der findes flere gratis e-bøger om SEO, bare lav en søgning her på Amino, så får du de første mange anbefalinger. 

God vind :-)

 

Fra Horsens
Tilmeldt 23. Oct 13
Indlæg ialt: 6
Fra  ADHDundervisning Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Tak for dit svar, så er jeg da på rette vej ved at lægge det op her på siden :-)

Du har ret i jeg skal præcisere min undervisning lidt mere. Skriver at det enkelte sted kan være medbestemmende, men det er nok ikke så præcist.

Mht. professionel hjemmeside, må det komme med tiden, som indtægter forhåbentlig kommer ind.

Vil facebooks ADHD sider være relevante sider?

Jeg har skrevet til ADHD foreningen, om de vil bruge min side som link

Fra Odense V
Tilmeldt 11. Sep 13
Indlæg ialt: 19
Fra  Tilbudnet.dk Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen, 

Lige en ekstra note til det at få lavet en ordentlig hjemmeside; før du begynder at markedsføre den. Hvis du får en masse links til dine sider nu og så først laver en ordentlig hjemmeside senere, så vil mange af de links du har fået nu, gå tabt og lige meget hvad medføre en ekstra omkostning i at få dirigeret stierne rundt senere.

Så du vil altså tabe værdi på lang sigt.

Hvis jeg var dig; så ville jeg smide en wordpress installation op på din server (det er gratis). Kan se du er hostet hos Surftown, så mener de har one-click install af Wordpress. Så ville jeg gå ind på Themeforest og vælge et design. Klik her http://themeforest.net/category/wordpress  Her kan du købe en licens til et professionel design for 35 dollars (ca. 180 kroner)

Så har du et system (wordpress) som er et af de bedste du overhoved kan få og et professionelt design der kan sparke røv på det danske marked
Det er som sådan ikke dyrt at lave en professionel side - hvis man lige kender til rutinerne. 

Få lige at smide et link til mit eget projekt; så kan du læse mere om wordpress her. Min side er stadig under udarbejdelse, men har valgt at holde den åben, for måske kan nogle bruger informationerne allerede nu :-)  

Med hensyn til at smide et link i en facebook gruppe, så giver det stort set ikke nogen værdi rent SEO-mæssigt, men måske du finder en kunde eller to derinde :-)

Fra Horsens
Tilmeldt 23. Oct 13
Indlæg ialt: 6
Fra  ADHDundervisning Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det :-) Prøver mig frem som absolut ikke IT-ekspert, men er sikker på det er til at finde ud af med din instruktion

Fra Odense V
Tilmeldt 11. Sep 13
Indlæg ialt: 19
Fra  Tilbudnet.dk Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ellers må du sige til, så kan jeg hjælpe dig igang med Wordpress. (er dog ikke den store fan af Surftown) Smile 

Fra København
Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 103
Fra  Oxe & Co Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rikke

Rigtig megen online markedsføring kan være tricky at finde rundt om. Under UGE47 kører vi et gratis seminar, hvor du kan få indblik i alskens glæder omkring online markedsføring på nettet. Se http://www.oxeogco.dk/kurser-hos-oxen.html 

Her kan du medbringe helt konkrete spm og få brugbare svar med dig hjem ... 

Mvh

Henrik Oxe - Oxe & Co - 2218 1220

Fra Horsens
Tilmeldt 23. Oct 13
Indlæg ialt: 6
Fra  ADHDundervisning Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Det lyder bare super godt, og lige det jeg kan bruge, dog er det alle gangene i Roskilde :-(

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rikke

Velkommen på Amino!
Som du kan se, er det stedet hvor man får kvalificeret hjælp af andre iværkssættere, og jeg vil da råde dig til at blive plus-medlem

og udnytte alle de fordele det fører med sig. Blandt andet en udvidet signatur - som er det du kan se i bunden af alle tråd-indlæg. Her har du så muligheden for at lave links til din hjemmeside.

En anden ting, jeg vil råde dig til, er at bruge et par timer på at lave nogle foredrags-eksempler med hovedpunkter for indhold, således at dine fremtidige kunder bliver inspireret, og får lyst til at hyre dig.
Jeg kan se et stort marked for dette indenfor de enkelte kommuner, som tit hyrer folk som dig til at komme og undervise deres forskellige teams.
Det kender du sikkert allerede i forvejen fra dit eget job. Grunden til at du skal lave eksempler, er at rigtig mange mennesker ikke er i stand til at "forestille sig" hvad indholdet kan være, og derfor vil du miste dem som kunder, hvis du ikke serverer det hele for dem "på et sølvfad".

 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)