Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælges: Originale Samsung og LG reservedele (mobil)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Da vi har haft flere og flere henvendelser fra værksteder omkring samhandel, har vi besluttet os for at vi lige så godt bare kan kaste os ud i det. Så det gør vi nu :o)

Hvis du reparerer mobiltelefoner og mangler et sted at købe originale Samsung eller LG reservedele, kan vi sandsynligvis skaffe dem. Vi har så mange jern i ilden at vi desværre ikke kan nå alt i det tempo vi gerne vil, men vi forsøger at oprette alle dele på vores webshop så hurtigt som muligt (forhandler / partner priser er naturligvis lavere end på webshoppen). Vi har mange hundrede varenumre, så det kommer til at tage noget tid før alt er helt på plads.

Men hvis du er interesseret i at få nogle forhandlerpriser på Samsung og LG dele, er du meget velkommen til at sende en mail til mig.

Foreløbig har vi en prisliste på de mest efterspurgte frontmoduler, som vi udvider løbende. Har du forespørgsler på dele du ikke kan finde hos os endnu, er du også meget velkommen til at kontakte mig.

Og så lige et par kedelige detaljer, men vi kan lige så godt afstemme forventningerne med det samme, så vi ikke spilder hinandens tid:

- Vi giver ikke kredit, men fremsender et betalingslink så du kan foretage en kortbetaling inden vi afsender varerne
- Som udgangspunkt er priserne ikke til forhandling. Aftager du meget store mængder kan det være at vi kan finde ud af noget, men vi har presset prisen godt i forvejen, så der er ikke ret meget at give af.

Det var ordene. Skyd mig en mail på an@telekomplet.dk hvis du er interesseret, eller giv mig et kald på telefon: 52 39 00 00

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)