Hvis i kontakter firmaer som sælger kildevand i plastikflasker men ikke "softdrinks" så er jeg sikker på at I med lidt charme kan tale en indkøbs-/salgschef til at I gerne må købe nogle plastikflasker af dem. Hvis de ikke ligefrem ser en trussel I jeres koncept så tror jeg ikke det er det store problem.
Send eventuelt et kort oplæg på jeres koncept til salg/indkøb og hvorfor I skriver og så fat i telefonen. På med charme-stemmen, eventuelt lad en veninde med en charmerende stemme ringe og høre; pøj-pøj.
Hjælper ovennævnte IKKE så prøv http://plastflasker.dk/ og husk så at sende et par gaveprøver til de som afviste jer, sammen med et pænt kort. I vil i det mindste blive husket for det når de læser om jer i Børsen.....
Hvis man søger på plastemballage kommer der masser af flasker frem, men de totalt ubrugelige til at sælge soft drinks produkter med. Det ligner allesammen nogen man bruger i laboratorier.
Det er for dårligt at man ikke kan, men man kan ikke finde en flaskeproducent på få minutter ikke engang på Internettet. Som eksempel tog det mig mere end en måned at finde en lejlighed i Bangkok... på med vanten :-)
Undskyld men hvis du er så lidt kreativ med din søgning, så bør du nok ikke gå i gang med sådan et projekt. Det tog ikke mig mange minutter at finde nogle potentielle leverandører.
Har du behov for at en Thai kontakter et Thai firma så kotakt mig så skal jeg sørge for at få en Thai til at tale med virksomheden. Du må selv fremskaffe firmanavn, telefonnummer osv. til mig, så skal jeg nok klare kontakten.