Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har brug for en flaske fabrikant

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Oct 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Min ven og jeg er i gang med at starte virksomhed

Vi vil producere en ny soft drink og har brug for en flaske fabrikant, der kan lave plastflasker med skruelåg og etikette. 

Problemet er at der er mange firmaer der producerer plastflasker MED vand i, men sælger ikke flasker uden vand i.

Så hvis der er nogle der kender nogle, der laver plastflasker eller du selv gør, ville det være super dejligt at høre fra dig.

Med Venlig Hilsen Morten

Tilmeldt 17. Mar 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 12:07

Hvis i kontakter firmaer som sælger kildevand i plastikflasker men ikke "softdrinks" så er jeg sikker på at I med lidt charme kan tale en indkøbs-/salgschef til at I gerne må købe nogle plastikflasker af dem. Hvis de ikke ligefrem ser en trussel I jeres koncept så tror jeg ikke det er det store problem.

Send eventuelt et kort oplæg på jeres koncept til salg/indkøb og hvorfor I skriver og så fat i telefonen. På med charme-stemmen, eventuelt lad en veninde med en charmerende stemme ringe og høre; pøj-pøj.

Hjælper ovennævnte IKKE så prøv http://plastflasker.dk/ og husk så at sende et par gaveprøver til de som afviste jer, sammen med et pænt kort. I vil i det mindste blive husket for det når de læser om jer i Børsen.....

vh
Rainer

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12857
Skrevet kl. 12:17

Undskyld men hvorfor er det lige at du ikke selv laver en Google søgning på Plast emballage ???

Tilmeldt 23. Oct 13
Skrevet kl. 12:42

Hvis man søger på plastemballage kommer der masser af flasker frem, men de totalt ubrugelige til at sælge soft drinks produkter med. Det ligner allesammen nogen man bruger i laboratorier.

Tilmeldt 17. Mar 13
Skrevet kl. 12:47

Det er for dårligt at man ikke kan, men man kan ikke finde en flaskeproducent på få minutter ikke engang på Internettet. Som eksempel tog det mig mere end en måned at finde en lejlighed i Bangkok... på med vanten :-)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12857
Skrevet kl. 13:02

Undskyld men hvis du er så lidt kreativ med din søgning, så bør du nok ikke gå i gang med sådan et projekt.  Det tog ikke mig mange minutter at finde nogle potentielle leverandører

Tilmeldt 17. Mar 13
Skrevet kl. 13:38

Prøv du Thailand i stedet for og få tilsendt nogle prøver.
http://www.alibaba.com/countrysearch/TH/plastic-bottles.html

Har du behov for at en Thai kontakter et Thai firma så kotakt mig så skal jeg sørge for at få en Thai til at tale med virksomheden. Du må selv fremskaffe firmanavn, telefonnummer osv. til mig, så skal jeg nok klare kontakten.

vh
Rainer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:50

jeg kan skaffe dig flasker til soft drinks. send mig venligst en privat bedsked så fortsætter vi samtalen der.

Tilmeldt 23. Oct 13
Skrevet kl. 14:12

Tusind tak Rainer

Jeg smider dig en privat besked, hvis det bliver aktuelt. 

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 93
Fra  Malerfirmaet Engholm V. Maria Padua Skrevet kl. 08:17

Jeg kender en fabrikant i Manila......

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)