Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alledeals er til salg

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 13. Oct 13
Indlæg ialt: 118
Fra  49Brands Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg må desværre give Martin ret. Uden nogen tidligere form for salg, tror jeg det bliver svært at sælge en halv-færdig hjemmeside. Medmindre der er nogen der absolut gerne vil have domænet.

Nu ved jeg ikke om du virkeligt har givet 30,000 KR for at få udviklet systemet, men som Martin igen nævner så findes der talrige scripts af komplette lignende systemer som kan erhverves for et par hundrede kroner.

Jeg må desværre sige at et realistisk prisniveau for salget (inkl. hjemmesiden) vil være 0-500 DKK.

Hvis dette er alt for lidt for dig, så er mit råd at prøve at gennemføre projektet som du havde planlagt da du startede. Se hvor langt du kommer. Det er i hvert fald bedre at give det et forsøg end at smide 30,000 ud af vinduet. (Hvis du har betalt dette). 

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

ja men sælger den bestemt ikke for 500 kr. den er færdig , blot mangler kunder, og så er den klar til brug.

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 14. Jan 13
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 14:28

Hvad så med 750?:-)

Fra Hillerød
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 02:40

Hej det var slet ikke for at nedgøre giver en undskyldning her.
Syntes bare ikke indlægget var hel hjertet også når man så siden.

Det jeg bare mente er at den ligner en wordpress/presta som sættes op på en dag.
Men ja det er helt klart backend der fortæller hvad sådan en er værd.

Dog vil jeg sige at du bliver nødt til at lade os få adgang til admin enten ved at lave et login hvor folk kan kigge i backend uden at kunne ændrer.

Også måske beskrive lidt mere hvad der ligger i backend.

til eventuelt interresede.

en deal site som kommende zogoza, allerede eksisterende  groupon downtown, sweetdeals sådan en portal koster mellem 200.000 til en halv million.
også vil jeg ikke mene at wordpress er egnet til et dealsite hvis du gerne vil oppe i det lejde som beskrevet op over.

Der findes virkelig mange dealsite, så hvis du vil ind på dette marked skal du skille dig ud, også virkelig have et design der fanger og ikke ser ud som om det er klasket sammen så føler folk sig ikke trykke.

Men held og lykke med salget. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 04:19

glad:

:) ja navnet er også godt optimeret, plus folk søger på alle deals, defor har vi mere end 1000 besøgende /dag.

Hej.

Vil du fortælle (evt. i pm, hvis du ikke vil have det frem), hvilke specifikationer/design/optimerings løsninger der har måtte anvendes til hjemmesiden, for at du kan forsvare den nette sum af 30.000?

Og derudover, kan du give screenshots af analytics(med 1000 besøgende/dag, og med evt. keywords?)

Hvis du er bange for dine keywords, så underskriver jeg gerne en NDA, da jeg ikke er i "deal branchen", men med 1000 besøgende om dagen skulle jeg da nok gøre et forsøg til den rigtige pris.

Det er en seriøs henvendelse.

Venlig hilsen

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

kan forklare alt per mail

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)