Sidder inde med denne super idé som jeg bare må ud med! |
PS! Google custom search engine er ikke en mulighed da der kun kommer 10 sider med links, og kun 10 links på hver side...
Sidder inde med denne super idé som jeg bare må ud med! |
PS! Google custom search engine er ikke en mulighed da der kun kommer 10 sider med links, og kun 10 links på hver side... |
Hej Emilborg, Som jeg skrev sidste gang du skrev om det, så brug energi på at lære en af de avancerede kodesprog. Det er ikke bare en simpel sag at lave dette og man kan ikke være afhængige af at alle andre laver sit produkt. Hvad får folk ud af at lave arbejdet for dig ? :) Undersøg nogle kodesprog så som python, php eller andet og se på parsing af websites. Du skal jo også være interesseret nok i din idé til at du vil bruge din tid på at få de kompetencer som er nødvendige for at få den ud i verdenen. Vil du have en partner ind i det, så forklar hvad han/hun får ud af det - og hvordan vil du tjene penge? (du kan faktisk hente produkter via affiliate-networking tjenesterne fra flere butikker, her skal der dog stadig udvikles system til at automatisere dette) |
Alarm-overskrifter bør - efter min mening - forbeholdes indlæg hvor folk virkeligt er på spanden, og så iler alle ind for at hjælpe det bedste de kan. |