Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp søges til at komme i gang med min IDE

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået en SKIDE god ide - tjaa sådan sidder vi alle nok og tænker.. Men men jeg kunne godt se jeg var allerede ude og se efter programmør, investorer, havde travlt med at finde på et godt navn til firmaet osv osv, uden egentlig og have den røde tråd til mit projekt.

Heldigvis er jeg privilegeret over at have en masse kollegaer der har hjulpet mig en del, og har sagt det vigtigste for mig lige nu, er at få ideen skrevet ned, så man kan se den røde tråd i projektet.

Når det jeg så vil høre alle jer AMINOER - det er hvis man nu som person, ikke har en fløjtene forstand på business case, projektplan osv- hvad gør man så? - er det noget med at læse, researche og bruge mere tid på det, end egentlig at komme i gang med sin ide? - eller er der andre alternativer til dette så som , at hyrer en der kan udarbejde ens forretningsplan uden det skal koste spidsen af en jet jager eller er der faktiske redskaber som er nemt og overskuelige??

En anden ting jeg vil høre jer om, er Martin Thorborg til rådighed hvis man vil pitche ens ide for ham, eller høre hans feedback på projektet?

Håber i vil hjælpe mig med at komme i gang, måske sidder der en eller 2 derude der vil være med ind over eller på sidelinje så skriv endelig hvis du vil hære lidt mere om min ide

Tak for nu og ser frem til en masse svar fra jer derude..

God aften :)

En anden ting jeg vil høre jer om, er Martin Thorborg tilrådig hvis man vil picthe ens ide for ham, eller høre hans feedback på projeket?

Håber i vil hjælep mig med at komme i gang, måske sidder der en eller 2 derude der vil være med ind over eller på sidenlinje så skriv endelig hvis du vil hære lidt mere om min ide

tak for nu og ser frem til en masse svar fra jer derude..

God aften :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 29. Sep 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 23:15
Thorborg er gratis hvis du vil vente lang tid på svar, eller mener jeg han tager 5000 :P
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 180
Fra  Vuuh Group ApS Skrevet kl. 23:20

Jeg vil nu sige at udarbejdelsen af en business plan, budgetter m.v. er en stor del af at blive en god iværksætter. Selve forløbet med det giver dig en masse input og kendskab som man nok ikke ellers ville være klar over. Derudover kommer det faktum at det kun er dig som idehaver der faktisk har den helt klare vision med hvad du ønsker at lave.

Personligt tror jeg selv at en investor gerne vil se at du har styr på at dokumentere din idé, samt at du har styr på økonomien (i form af dine budgetter). Det handler om at lære at sætte realistiske mål og derudfra udforme realistiske budgetter. Kan de se du har styr på økonomien, tror de nok mere på at du også kan tjene de penge du siger du kan.

Men ja, der findes jo forskellige typer af investorer :) - Flere vil dog have tilsendt business plans før de overhovedet gider starte en dialog :) - tror ikke de bliver glade for at høre at den ikke var skrevet af dig!

Tilmeldt 13. Jun 13
Skrevet kl. 23:20

Tak for svaret, 5000 kr. for en time? eller hvad?  Lang svar tid hvor lang tid ?

Tilmeldt 13. Jun 13
Skrevet kl. 23:23

Hej Steffen

Tusind tak for dine råd i din besked. . :)

Jeg vil se frem af og bruge de råd fornuftligt :)

Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 180
Fra  Vuuh Group ApS Skrevet kl. 23:31

Du skriver endelig en privat besked hvis du vil have råd.

Har selv gennemgået forløbet og lærte EKSTREMT meget af det. Endte med at genskrive min forretningsplan 6-7 gange og lavede 100vis af ændringer, men i sidste ende kunne jeg både se og føle at det var helt korrekt. Det resulterede også i at jeg fik investor interesse.

Så ligger du energi i en god forretningsplan og budgetter, så arbejder du lige så meget på din idé som hvis du arbejdede på selve produktet :)

Kræver du ikke nødvendigvis en investor, kan det muligvis være bedre blot at arbejde på produktet, men så har du selvfølgelig risikoen at du bliver ved med at skifte holdning til det du har lavet og spilder tid på at ændre ting igen og igen :)

Men råd og vejledning kan du altid få i en privat besked :)

Tilmeldt 13. Jun 13
Skrevet kl. 23:45

Tusind tusind tak

Det er da klart jeg vil tage dig på ordet, når du melder sådan ud, det virkelig flot. :)

Jeg skriver til dig i din PB snarest :)

Tilmeldt 13. Jun 13
Skrevet kl. 19:31

Er der ikke flere der kan kigge engang på mit indlæg?? :D - TAK skønne Aminoer. 

Tilmeldt 13. Jun 13
Skrevet kl. 19:33

Super tak for denne info :)

SteffenM:
Kræver du ikke nødvendigvis en investor, kan det muligvis være bedre blot at arbejde på produktet, men så har du selvfølgelig risikoen at du bliver ved med at skifte holdning til det du har lavet og spilder tid på at ændre ting igen og igen :)

Fra Hiller'd
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 20:15

Skriv endelig gerne pb omkring dit projekt :).

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)