Vi er igang med produktionen af vores første omgang babyseler men glemte lige logolabels (tryk eller broderet på bånd).
Vi har vaskemærker og selve broderingen på tekstilerne, men skal gerne have lavet en lille logosnip.
Ringede rundt til 5-6 stykker ud fra dem jeg kunne finde på en amino søgning samt på google - men ingen kunne lave dem selv - det bliver lavet i østen for det meste bliver der sagt.
Nogen forslag eller kender du nogen der kan trykke/brodere eller væver indenfor 1-2 dage?
P.s. Skal desværre kun bruge 60 stk. ligenu men vil da gerne bestille eks. 500 eller 1000 hvis jeg stadig kan få dem lavet imorgen til afhentning :O)
det du kalder broderet på bånd er nu formentlig vævede bånbd som du kender fra langt de fleste brands. De laves ikke i DK - der findes Nilörn Danmark som har væveri i Portugal og tyrkiet men ellers er det østen generelt der skal ind ved vævede etiketter og en leveringstid på noget med 3 uger er normal MEN slet ikke 60 stk - generelt skal man op i 100 meter og hvis det er 5 cm lange labels så 2000 stk
Så er der broderede som du skriver, og det KAN findes mere lokalt men jeg tror ikke det er det du søger til dit formål, og endeligt trykte etiketter som flere laver herhjemme, inkl Nilörn Danmark i Odense (trykkes i Holstebro) men jo ikke lige til imorgen generelt . igen noget med 8 dage er vel normen . men måske kan du finde nogen der kan skyde et parti ind i deres produktion. Igen - der skal en kliche til og den koster lidt at lave - uanset alm rotationstryk, stempel eller silketryk, så antal skal meget gerne op over 100 meter for at det skal blive en tålelig pris. Alle kan levere 80 stk, men prisen vil nok ligne 2000 stk eller mere i trykte - men i alle fald- der er flere der trykker i DK stadigt trods alt
trykte er jo nogen tynde nogen,men det virker til at være børne seler og der vil de se sjove ud, der vil vævede umiddelbart være løsningen. Husk lige evt ökotex certificering som krav - for babyer slikker på alt muligt
vh John H
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Ja og kræver det 2000 stk er dette ikke et problem da jeg blot kan tage resten ned til fabrikken i Polen.
Men... jeg kan bare ikke vente en uge da dem der lige nu laver vores produkter i nordjylland, skal sy delene sammen og smide labels ind i selve syningen. Så alt er gået i stå indtil jeg kan skaffe noget med vores brandlogo på.
Oeko-Tex er ikke et krav på samples... og ikke et krav i det hele taget, men det ville da være at skyde sig selv i foden ikke at få det certificeret, så det skal samtlige af vores produkter.
Oeko-Tex er ikke et krav på samples... og ikke et krav i det hele taget, men det ville da være at skyde sig selv i foden ikke at få det certificeret, så det skal samtlige af vores produkter.
Ja taler du vævede og trykte etiketter så vil 90% alle de bare lidt større helt automatisk anvende øko-tex og alt kunne leveres økotex til samme pris -. for det er deres standard - man skal bare lige ha det med ved valg af leverandøren
hvad materiale angår vil både de trykte og vævede som udgangspunkt til 90% eller mere være polyester - vævede i ren bomuld ganske dyre mildest talt og trykte samme sag, da de ofte vil være på noget sildebensbånd eller andet grovere - som ikke er så velegnet til rotationstryk/dybtryk men ofte bliver bedst i silketryk - broderi kan i sagens natur broderes på langt flere stoftyper men bruges ikke til den type der syes ind i syninger/samlinger.
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
John - tak, jeg har helt styr på de vævede labels til den polske fabrik. De broderer i øvrigt også selv... men lige nu til mine kunder som skal se vores samples, skal der blot nogle prøver på, som indikerer hvor de rigtige vævede labels skal sidde. Men derfor må de jo godt se lidt pæne ud og ikke skæmme.
Det er lidt en hastesag... så kommer der ingen bud på alternativer til mit brandlogo - undlader jeg bare i første omgang.