Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler logo til min nye webside... Tænker at få nogle bud her også hvis muligt...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 84
Fra  www.SmilMax.dk Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke om der bliver ballade nu, men ville prøve at se om jeg kunne få nogen til at smide mig en mail med et muligt design på nyt logo hvis det lyster. 

Man kan sende mig et billede eller en fil på min mail, og vælger jeg det design som du kommer med, så det dig jeg betaler for det.  ;)

Man kan evt skrive en pris for sit arbejde. Max på 1000,-  

Jeg fik købt mig nogle domæner idag og skal nu bruge noget logo som passer til det.

Domænet hedder: MalagaTravelService. jeg ka se MTService MTS osv er hyppigt brugt på nettet, men derfor kan jeg vel godt bruge det, dog ikke smart i forbindelse med en google søgning måske. 

Det er ikke et rejseside, men en serviceside til rejsende som kommer ned hvor jeg bor PT og derfor skal logo gerne være lyst og udståle sol, strand,palmer osv som jeg håber min hjemmeside også kommer til engang. 

Jeg brugte logo søgefeltet og så hvad Thorborg skrev om at oprette en opgave for de freelancere der sidder herinde, det også gjort.. 

Men jeg er nysgerrig og håber der vil dukke noget op på min mail: Lindgrener@gmail.com :)

Lindgren 

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 20:44

Kigger på det i morgen :)

Mvh. Victor

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra Risskov
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  Zoomco Skrevet kl. 20:52
Det er alt for få oplysninger til, at få et ideelt logo :-)
Du er velkommen til, at tjekke vores hjemmeside. Såfremt du kan lide stilen af vores logoer (de er enkle)
Må du gerne sende en pm.
Vores priser ligger dog ikke til1000 dkk :-)

Fra Herlev
Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 84
Fra  www.SmilMax.dk Skrevet kl. 22:25

Tak for dit svar... 

Det ret nyt for mig, hvad mangler der af info omkring logo?? Det ret svært at gi mere information, medmindre man skal mere ind på konceptet af hjemmesiden, hvilket også er helt nyt og under udvikling.. 

SUPER fedt trendy slippers logo det jeg vild med.. Dog er jeg sikker på mit budget for det her mini projekt ikke er til at få jer til at lave noget til mig, som du også selv skriver desværre. :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)