Hej Amino brugere. Som de siger der inde lyder det ok let at få det op at kører, sætte det op osv, der er mange apps man kan sætte ind og sådan, men hvad siger i? - Nicklas |
Hej
Jeg har set wix, ideen er god nok, men hvis du skal have tilpasset design, billeder indhold koster det. Du betaler ekstra for webshoppen, du skal sandsynligvis også betale for din egen betalingsløsning, kortabonnement, mv.
Totalomkostningen løber hurtigt op, og der kan være gemte gebyrer i form af procenter per transaktion.
Afhængigt af den type af produkter du sælger, vil der også være forskellige krav til
produktmodulet og opsætning, er der produkter feks tøj er der forskellige størrelser og farver, hvilket stiller størte krav til funktionerne. Mht. fragt og levering kan der også være problemer mht vægt, mængde eller prisopsætning.
Hvis du skal give rabatter eller har gavekort giver det også oftest n del udfordringer.
Jeg vil anbefale dig at kigge på prestashop, eller joomla med virtuemart. Der er også et firma der hedder redhost.dk, de kan hjælpe.
Har selv overvejet at bruge dem, men har ikke haft brug for det da jeg selv har klaret alt med hosting, opsætning og tilpasning.
Mvh.