Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal man have domæne før man laver selve hjemmesiden?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Jeg har en ny affiliate hjemmeside i tankerne, men vil først lige høre, om det er nødvendigt at søge om domænenavn før man går i gang med at lave hjemmesiden? Jeg har før lavet en hjemmeside, hvor jeg købte domæne osv. som det første, men kan det lade sig gøre at lave hjemmeside i fx wordpress med købt theme osv. uden at have købt et domæne navn først?  

Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Sep 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Connspire Aps Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du da sagtens :)
Hos os kan man f.eks bruge sit kontonavn indtil man har sit domæne :)

Tilmeldt 13. Oct 13
Indlæg ialt: 118
Fra  49Brands Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja selvfølgelig, du venter blot med at sætte logoet ind :)

Jeg vil dog som det mindste anbefale at i hvert fald ha navnet på plads i første omgang.

Du kan bruge f.eks. WampServer til at arbejde med din Wordpress installation på egen PC som server. Når du så har købt domæne+hosting kan du hurtigt og nemt flytte den over på din webhost.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Sep 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Connspire Aps Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

49Brands:

Du kan bruge f.eks. WampServer til at arbejde med din Wordpress installation på egen PC som server. Når du så har købt domæne+hosting kan du hurtigt og nemt flytte den over på din webhos

Også en udemærket mulighed, men det kræver dog lidt teknisk viden at opstille sin egen LAMP/WAMP med tilhørende SQL DB og WP installation mv. :)

Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit hurtige svar! 

Så jeg kan sagtens begynde at lave min nye side i wordpress uden at bekymre mig om, at det ikke kommer til at fungere når jeg skal til at købe domæne? Som sagt, har jeg før lavet en hjemmeside. Da jeg endnu ikke er super teknisk, mener jeg ikke selv designet var særlig godt. Jeg har nu overvejet om jeg skal købe et theme til min nye side. Det vil heller ikke skabe problemer når domænet skal købes? 

Tilmeldt 13. Oct 13
Indlæg ialt: 118
Fra  49Brands Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Slet ikke, det har intet med dit domæne at gøre :)

Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Super, mange tak!

Jeg vil gerne lave en side der omhandler et niche område inden for tøj. Siden skal kunne vise forskellige produkter, samt en beskrivelse og billede når man trykker på det pågældende produkt. Nu ved jeg ikke hvor meget erfaring du har haft med affiliate marketing, men har du nogle themes du vil anbefale? I og for sig er det jo en salgs webshop, men der skal jo selvfølgelig ikke være en kurv, da jeg blok linker videre til andre tøjhjemmesider. Jeg er selv faldet lidt for dette, men som sagt er jeg ikke teknisk, så kunne være rart hvis en med forstand på det ville godkende det;):

http://themeforest.net/item/flat-responsive-woocommerce-theme/5484319 

Tilmeldt 13. Oct 13
Indlæg ialt: 118
Fra  49Brands Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Puh, til det ville du kunne benytte stort set hvilket som helst theme, har dog ikke et jeg direkte kan anbefale til dig.

Hvis du vælger et ecommerce theme som linket til, skal du blot programmere det så kurven fjernes og der istedet vil komme en knap til "gå til butik" der så linker med din affiliate kode. Skulle være "simpelt" nok afhængigt af hvor meget erfaring du har med php/wordpress.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)