Så du mener altså at Facebook så ud som i dag, dengang det startede. Og at det startede internationalt med det samme. For ellers var det jo ikke blevet den succes som det er ?.
Så du mener altså at Facebook så ud som i dag, dengang det startede. Og at det startede internationalt med det samme. For ellers var det jo ikke blevet den succes som det er ?.
Nej, men nu er der forskel på mængden af sociale medier fra da Facebook launchede, og til nu. Der er langt større konkurrence på området nu.
Du starter selv med at skrive at der ikke rigtig er noget lignende det du vil lave. For mig at se er din største forhindring dig selv. Alle de store er startet i det små. Så hvorfor skulle du ikke kunne gøre det ?.
Du starter selv med at skrive at der ikke rigtig er noget lignende det du vil lave. For mig at se er din største forhindring dig selv. Alle de store er startet i det små. Så hvorfor skulle du ikke kunne gøre det ?.
Jeg havde ikke rigtigt tjekket markedet helt ud da jeg lavede tråden. Har fundet ud af at der er en del sociale medier i forbindelse med gaming, men mit vil dog stadig differentiere sig i en sådan grad, at det kan slå de andre. Men for at kunne gøre dette, kræver det altså ordentlig programmering af siden.