Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det nye facebook - For gamers. Hvordan gør jeg?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Så du mener altså at Facebook så ud som i dag, dengang det startede. Og at det startede internationalt med det samme. For ellers var det jo ikke blevet den succes som det er ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 227
Fra  BoldShop.dk Skrevet kl. 19:11

Michael:

Så du mener altså at Facebook så ud som i dag, dengang det startede. Og at det startede internationalt med det samme. For ellers var det jo ikke blevet den succes som det er ?.

Nej, men nu er der forskel på mængden af sociale medier fra da Facebook launchede, og til nu. Der er langt større konkurrence på området nu.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 19:19

Du starter selv med at skrive at der ikke rigtig er noget lignende det du vil lave. For mig at se er din største forhindring dig selv. Alle de store er startet i det små. Så hvorfor skulle du ikke kunne gøre det ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
Fra  BoldShop.dk Skrevet kl. 20:12

Michael:

Du starter selv med at skrive at der ikke rigtig er noget lignende det du vil lave. For mig at se er din største forhindring dig selv. Alle de store er startet i det små. Så hvorfor skulle du ikke kunne gøre det ?.

Jeg havde ikke rigtigt tjekket markedet helt ud da jeg lavede tråden. Har fundet ud af at der er en del sociale medier i forbindelse med gaming, men mit vil dog stadig differentiere sig i en sådan grad, at det kan slå de andre. Men for at kunne gøre dette, kræver det altså ordentlig programmering af siden.

Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
Fra  BoldShop.dk Skrevet kl. 17:39

Jeg har indtil videre fået nogle henvendelser for interesserede programmører, dog har jeg stadig ikke fået svar på mit egentlig spørgsmål.

Jeg er villig til at betale penge for sparring, så længe det er en seriøs iværksætter som har nogle rigtig gode referencer.

Mvh Jonas 

Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
Fra  BoldShop.dk Skrevet kl. 15:10

Hej Folkens,

Jeg søger stadig råd / samarbejdspartnere

Mvh Jonas 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)