Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhosting til KUN 5kr

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Wordpress hjemmeside/blog - Prestashop webshop - Magento webshop - Drupal - Forums og meget mere

Personligt arbejder jeg selv med wordpress og Prestashop og anbefaler de løsninger.

Du kan få webhosting for kun 5kr. pr. måned på serverpladser 3 GB - Lige nu giver jeg ALLE der køber på siden 1 backlinks til deres nyoprettet hjemmeside gennem ditwebhotel.dk 

(For at få tilbudet - Skriv en Pm med den nye hjemmeside til mig, eller mail direkte til mig)

Bestil nu og frem -Tilbudet er resten af denne måned 

Bestil her 

Hvis du ønsker eksempeler på mine backlinks - Så skriv her så sender jeg via PM til dig

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 17:42

Hvad koster oprettelsen så?

Jeg har godt haft kig på dit produkt før, men jeg faldt fra på prisen for både at registrere et domæne og for at flytte et domæne.

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Skrevet kl. 18:01

99kr for oprettelsen

men prisen for registerng af domænet er forskelligt da priserne er forskellige om det er dk - com - xxx  

men kast en vare i kurv så kommer prisen frem 

vh 

TomN

Tilmeldt 28. Jun 13
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 18:15

Hej,

Hvad med PHP Safe Mode? Kører I Apache eller Litespeed og har i fx ImageMagick installeret? :)

Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Sep 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Connspire Aps Skrevet kl. 18:22

TomN:
Du kan få webhosting for kun 5kr. pr. måned på serverpladser 3 GB - Lige nu giver jeg ALLE der køber på siden 1 backlinks til deres nyoprettet hjemmeside gennem ditwebhotel.dk 

Af personlig interesse bliver jeg nødt til at spørge, hvorfor du hoster dine kunders hjemmesider på en server i usa... ??
Hvori, ligger fordelen ved at have sin hjemmeside, til danskere, hosted i Amerika - med de konsekvenser det nu engang har for loadtime osv?

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Skrevet kl. 18:26

Hej Emil 

Undskyld at jeg er uvidende angående alle de spørgsmål du kommer med, men du må gerne høre nærmere gennem ditwebhotel.dk som ved alt om dette - jeg står kun for det ene backlink der er med i tilbudet Stick out tongue

Du kan kontakte support her 

Vh

TomN

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Skrevet kl. 18:29

Ronnie - Connspire:
Af personlig interesse bliver jeg nødt til at spørge, hvorfor du hoster dine kunders hjemmesider på en server i usa... ??
Hvori, ligger fordelen ved at have sin hjemmeside, til danskere, hosted i Amerika - med de konsekvenser det nu engang har for loadtime osv?

Angående alle de spørgsmål til serveren og hosting skal helst gå gennem webhosting firmaet.

jeg giver kun 1 backlink til alle der ønsker at købe gennem siden, om det er 3 Gb eller 2 Tb er der stadig 1 backlink med i købet

Håber du får svar via support Ronnie

V.H.

TomN

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)