Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er min hjemmeside i strid med nogen love?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Oct 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Jeg har lige åbnet min hjemmeside i går og er i gang med at annoncere på Facebook og Google efter talenter som vil oprette profil på min hjemmeside.

Jeg er dog lidt i tvivl om hvorvidt jeg kan komme i problemer, nu hvor jeg lover at oprettelsen af en profil på siden, er gratis i opstartsperioden. Altså: Kan jeg få problemer, når min side bliver så besøgt at jeg begynder at tage penge for profilerne (hvilket jo er de penge som jeg skal købe annonceplads for og udover det, leve af overskuddet)?

Udover det, så vil jeg også høre om jeg bryder nogen regler ved at lade mine klienter arbejde som selvstændige? Det er tanken at det skal fungere således:

Klienterne lejer sig ind på min hjemmeside.
Jeg sørger for at min side får så mange klik som muligt.
Klienterne bliver kontaktet direkte af deres kunder (altså går kontakterne ikke igennem mig/firmaet)
Klienterne modtager betaling (også uden om mig/firmaet)
Klienterne sørger selv for at indberette deres indtægter til Skat.

Hvis det er nemmere, så kan i lige tjekke min hjemmeside: http://www.wulser.dk  

Håber at i forstår hvad jeg mener.

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 16:36

Jeg kan ikke svare dig på om det lovmæssige men har lidt kommentarer til siden.

Undgå altid tomme kategorier det ser ikke godt ud, og i dit tilfælde er der ikke andet! Lav nogle aftaler med et par entertainere før i "åbner" siden det virker meget mere professionelt. Desuden virker siden meget tør, hvilket vel er det modsatte af hvilket signal i vil sende når man tænker på jeres målgruppe.

Din om os side er også lidt misvisende, den skal ikke ikke være om dig men om virksomheden. Det er fint at nævne stifteren men så skal det være med noget relevant som f.eks. baggrund indenfor branchen eller tidligere virksomheder, ikke en kort livs-historie.

Tilmeldt 13. Oct 13
Indlæg ialt: 118
Fra  49Brands Skrevet kl. 16:43

Rent juridisk kunne jeg ikke se noget problem.

Med henblik på hjemmesiden, så tror jeg at du skal arbejde lidt mere på den før du begynder at tage kontakt til kunstnere/reklamere for den.

Den er lige en tand for simpel og ikke så præsentabel som den måske burde være.

Tilmeldt 20. Oct 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:43

Hejsa og tak for svarene. Jeg kunne godt selv se problemet med hjemmesiden og har nu fået en af mine venner til at hjælpe mig med at lave en ny, mere proff hjemmeside, ligesom at jeg har stoppet annonceringen for sitet :)

Hvis der er nogen der har informationer om det juridiske, må i dog stadigvæk meget gerne svare :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)