Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan importere man billigst varer fra thailand

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Feb 13
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg er ved at lege med ideen om at starte virksomhed, og skal i den forbindelse importere tøj thailand, hvordan gør man det nemmest,hurtigst,billigt og bedst....

tænker total løsninger..... hvor moms told og det hele er indberegnet

mvh. Ulrik

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:54

der findes jo speditører og klareringsbutikker, fortoldningsbutikker der kan stå for alt inkl finde toldtarrif MEN

det er som at skulle ha malet vinduer og ville ha den nemme løsning hvor man bare sidder på en stol og ser på. Det er meget dyrere end selv at købemaling og komme det på - til gengæld kan kvaliteten være bedre

Med andre ord, det et valg. Vil man betale sig fra besværet og kan man lægge prisen på til kunder som ren ekstra, eller taber man fortjeneste ved ikke selv at kunne fortolde og alt

et par quick links der måske kan hjælpe
basalt om import og told http://johnhannover.blogspot.dk/2013/05/import-fra-uden-for-eu-helt-kort-basis.html
og husk så at du skal være import registreret inden du går i gang
http://johnhannover.blogspot.dk/2013/03/importrregistrering-kort-forklaret.html

Vær forberedt på, at der er lidt besvær med at importere tøj, både i forhold til det nævnte, men også i forhold til mærkning, varedekleration, sikkerhed mod giftstoffer i tøjet, kritik i forhold til arbejdsforhold lokalt, størrelser man behøver, afsmitning og erstatningskrav fra brugere, knapper/zink, krympning osv - så tag prøver hjem og test og vær sikker på du ikke kan komme i vanskeligheder. Samme gælder for al import fra uden for EU i alle fald

god vind med det
john hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER