Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsfrist på regninger...

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Nov 11
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg som fotograf sælger billeder så sender jeg jo en regning.

Jeg har indtil videre ikke skrevet nogen betalingsfrist på.

Jeg har dog ikke oplevet store problemer med at kunder ikke betaler enkelte hvor regningen er som de siger det "havnet imellem to stole" osv.

Dem der går lidt for længe til dem skriver jeg så til og hører om de har fået den hvad jeg jo ved hvad de har men jeg ved ikke hvor længe jeg kan vente og hvornår det er for tidligt at reagere.

Derfor så ville jeg høre om I har nogle fordele der taler for at jeg skal skrive en betalingsfrist på mine regninger så jeg ved hvornår jeg forventer at se pengene og at min regning ikke ligges nederst i bunken da den ikke skal betales lige nu og derved skubbes.

Hvad kan I anbefale og hvis I anbefaler en betalingsfrist på regningerne hvad skal den så være for ikke det ikke virker som jeg presser en kunde men heller ikke giver dem uendelig tid.

/Magnus

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Indy,

Jeg er ikke helt sikker, men jeg mener at uden en betalingsfrist så kan du ikke sende rykkere. Så synes du skal få en betalingsfrist med det samme. Omkring varigheden, så er 30 dage netto ganske normalt, men du kan også sagtens sætte den til 14 dage.

På den måde kan du også holde styr på det og sende rykkere, hvis du ikke modtager betalingerne!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)