Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adgang til VisitDanmark databse?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Sep 11
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle 

Jeg sidder og er ved at udvikle et nyt e-koncept til turistbranchen, i den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at høre om der er nogle herinde fra der ved om det er muligt at få lov til at benytte noget af det Data som VisitDanmark ligger inde med. Jeg ved at hvis de arbejder sammen med virksomheder så "smider" de rundt med adgangen til deres database. 

Er der nogle herinde der har erfaringer med at arbejde med deres database? 

/Christian 

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 09:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er vel bare at ringe til dem og spørge? De er jo en offentlig forening til fremme af dansk turisme så mon ikke de kan hjælpe.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:11

Du skal først have fat i VisitDanmark og du søger sikkert deres produkt GuideDanmark, Derefter vil du få fat i deres host af databasen, som kan give dig adgang til visse dele, men dette kræver selvfølgelig, at du får en aftale på plads med dem først.

http://www.visitdenmark.dk/da/denmark/guidedanmark

Tilmeldt 22. Sep 11
Skrevet kl. 13:05

Så det i siger er at det ikke er umuligt at få adgang til databasen? Det vil heller ikke være noget problem, når jeg skal bruge det til et kommercielt formål. Ikke netop den data jeg vil anvende fra databasen. Den data jeg vil anvende fra databasen skal kun understøtte den kommercielle del. 

/Christian 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:51

Det er selvfølgelig ikke umuligt, men det koster penge, da det netop er et kommercielt produkt og det samme er din egen idé. 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 14:58

schua123:

Så det i siger er at det ikke er umuligt at få adgang til databasen? Det vil heller ikke være noget problem, når jeg skal bruge det til et kommercielt formål. Ikke netop den data jeg vil anvende fra databasen. Den data jeg vil anvende fra databasen skal kun understøtte den kommercielle del. 

/Christian 

Intet er umuligt - men det mulige koster som regel kassen!

Tilmeldt 22. Sep 11
Skrevet kl. 22:32
Okey, ved i noget om prisen. Det jeg ved er at de er rimelig hurtige til at deler ud af adgang til databasen.

Jeg vil gerne høre om der er nogle der har kendskab til priser og muligheder.
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 23:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som nævnt tidligere i tråden, er det så ikke lettest at ringe til dem? På den måde kan du få svar på alle spørgsmålene du sidder inde med Big Smile

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)