Jeg sidder og er ved at udvikle et nyt e-koncept til turistbranchen, i den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at høre om der er nogle herinde fra der ved om det er muligt at få lov til at benytte noget af det Data som VisitDanmark ligger inde med. Jeg ved at hvis de arbejder sammen med virksomheder så "smider" de rundt med adgangen til deres database.
Er der nogle herinde der har erfaringer med at arbejde med deres database?
Du skal først have fat i VisitDanmark og du søger sikkert deres produkt GuideDanmark, Derefter vil du få fat i deres host af databasen, som kan give dig adgang til visse dele, men dette kræver selvfølgelig, at du får en aftale på plads med dem først.
Så det i siger er at det ikke er umuligt at få adgang til databasen? Det vil heller ikke være noget problem, når jeg skal bruge det til et kommercielt formål. Ikke netop den data jeg vil anvende fra databasen. Den data jeg vil anvende fra databasen skal kun understøtte den kommercielle del.
Så det i siger er at det ikke er umuligt at få adgang til databasen? Det vil heller ikke være noget problem, når jeg skal bruge det til et kommercielt formål. Ikke netop den data jeg vil anvende fra databasen. Den data jeg vil anvende fra databasen skal kun understøtte den kommercielle del.
/Christian
Intet er umuligt - men det mulige koster som regel kassen!